Grosz do grosza. Skarbonka w sześciu nietypowych odsłonach!

Grosz do grosza. Skarbonka w sześciu nietypowych odsłonach!

dla dzieci
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Każdy z nas choć raz postanowił sobie – od jutra zbieram na… (i tu wpisz: nową sukienkę, warsztaty kulinarne, podróż do Norwegii, rower, prawo jazdy). Odkładanie drobnych sum wymaga od nas sporej dozy samozaparcia i wytrwałości, ale wraz z osiągnięciem danej kwoty odczujemy na pewno dużą satysfakcję.

Znamy jednak coś, co może umilić drogę do celu! Skarbonka to wynalazek stary jak świat, ale przecież nikt nie powiedział, że zawsze musi przybierać postać różowej uśmiechniętej świnki. Aby to udowodnić dziś prezentujemy Wam 6 najbardziej nietypowych skarbonek, które urozmaicą Wasze wnętrza i wywołają uśmiech na twarzy.

  • Personalizowana ramka skarbonka

Skarbonka ramka to dobry pomysł dla tych, którym zależy na personalizacji skarbonki. Środek ramki za szklaną szybką to „bank”, do którego wpadają monety, a na samej szybce można umieścić dowolny grawer. Taka skarbonka to również super pomysł na prezent – na grawerze może wtedy znaleźć się np. data ślubu młodej pary lub imię solenizanta.

  • Interaktywna skarbonka na baterie

Ta skarbonka to klasyka Internetu i lat 90-tych! W standardowej wersji, gdy położysz monetę na wskazaną podstawkę, ze skarbonki wysunie się kot i szybko zgarnie pieniążek swoją łapką. Ten ciekawy gadżet doczekał się już wielu wersji i dziś możemy go kupić np. w stylu anime.

  • Drewniane zwierzątko – skarbonka dla dziecka

Skarbonka w takiej formie to uroczy, naturalny gadżet do dziecięcego pokoju. Wesoły hipopotam, wieloryb czy zajączek z pewnością pomogą Twojej pociesze uzbierać pieniądze na małe marzenia, ale też świetnie sprawdzą się w zabawie!

  • Skarbonka porcelanowa

Świetny upominek dla fanów ceramiki. Ceramika bolesławiecka cieszy się ogromną popularnością, więc taki prezent na pewno ucieszy kolekcjonerów i tradycjonalistów. Folkowe wzory i charakterystyczny niebieski kolor w połączeniu ze skarbonką na pewno zaskoczą obdarowanego. Musimy przyznać, że ceramiki w takim wydaniu jeszcze nie widzieliśmy!

  • Skarbonka do rozbicia

Propozycja dla odważnych i zdeterminowanych. Większość skarbonek posiada otwór, przez który w każdej chwili można „podebrać” trochę monet, jednak istnieją też takie, z których nie wyjmiesz nic… no chyba, że ją rozbijesz! Niektóre modele tej skarbonki posiadają nawet młoteczek, by dokończyć dzieła w chwili, gdy w środku znajdzie się odpowiednia kwota. To prawdziwa lekcja silnej woli. Podołasz?

Rozbita świnka skarbonka
(fot. Peter Dazeley / The Image Bank / Getty Images)
  • Skarbonka bankomat

To nie tylko nietypowy gadżet, ale także świetna nauka gospodarowania finansami dla najmłodszych. Skarbonka przypominająca bankomat to tak naprawdę sejf. Dostać się do niego może tylko ten, który zna PIN. Dzięki temu właściciel może mieć pewność, że nikt nie podkradnie jego oszczędności. Efekty świetlne i dźwiękowe powodują, że skarbonka jest jeszcze bardziej atrakcyjna w oczach dzieci.

A Ty? Oszczędzasz sam czy w towarzystwie uroczej świnki? 🐷

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Gadżety do pieczenia chleba. Nie tylko blaszki i foremki!
Gadżety do pieczenia chleba. Nie tylko blaszki i foremki!
Samodzielne pieczenie chleba staje się coraz popularniejsze. Jakie akcesoria przydadzą się podczas wypiekania pieczywa? Podpowiadamy!
Statuetki biznesowe jako narzędzie motywacyjne i marketingowe dla firm
Statuetki biznesowe jako narzędzie motywacyjne i marketingowe dla firm
Statuetki biznesowe to popularne wyróżnienia przyznawane pracownikom, partnerom biznesowym oraz klientom. Choć często są kojarzone jedynie z nagrodami za osiągnięcia w pracy, ich rola w biznesie jest znacznie szersza. Statuetki biznesowe mogą być skutecznym narzędziem motywacyjnym dla pracowników oraz marketingowym dla firm.
Firmowe gry, czyli jak połączyć marketing z zabawą
Firmowe gry, czyli jak połączyć marketing z zabawą
Promocja przez zabawę? To możliwe! Sprawdź, jak gry stają się narzędziem marketingowym.
Ostatnie wpisy