Drobne gadżety dla branży beauty, które można wrzucić do torebki

Drobne gadżety dla branży beauty, które można wrzucić do torebki

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Rozdawanie drobnych gadżetów to świetny pomysł na mobilną reklamę. Ten rodzaj promocji szczególnie sprawdzi się w branży beauty, w której nie brakuje konkurencji. Podpowiadamy, jakie praktyczne gadżety kosmetyczne możemy podarować naszym klientkom.

Bez względu na to, w jakiej działamy branży, musimy mieć świadomość, że tylko przemyślane strategie marketingowe pozwolą nam docierać do nowych odbiorców i klientów. Z pewnością podstawą działań promocyjnych powinna być starannie zaprojektowana strona internetowa, która w obecnych czasach pełni funkcję wirtualnej wizytówki. Musimy zadbać nie tylko o jej aspekty techniczne, lecz także wizualne, szczególnie gdy rozwijamy biznes związany z branżą beauty.

Warto również systematycznie udzielać się w mediach społecznościowych, które są doskonałą przestrzenią do nawiązywania relacji z odbiorcami. Kolejnym skutecznym sposobem na promocję naszej firmy jest rozdawanie gadżetów reklamowych. Praktyczne, oryginalne i wyróżniające się dobrą jakością przedmioty są mobilnym nośnikiem informacji o marce, pomagają budować jej pozytywny wizerunek i rozpoznawalność wśród odbiorców, a także wpływają na utrwalenie się firmy w świadomości ludzi. Swoje zadanie spełni nawet tak standardowy przedmiot jak długopis, na którym umieścimy logo marki wraz z najistotniejszymi informacjami. Branża beauty oferuje jednak o wiele ciekawsze gadżety reklamowe.

Lusterko

Wykonywanie makijażu czy sprawdzanie wyglądu nie byłoby możliwe bez lusterka. Jest to jeden z najbardziej potrzebnych i praktycznych gadżetów, dlatego swoim klientkom możemy podarować małe lusterka, które schowa się do kosmetyczki i torebki. Zadbajmy o to, aby na lusterku znalazło się logo naszej firmy. Warto też wspomnieć, że jest to jeden z najtańszych gadżetów reklamowych – koszt za sztukę zazwyczaj nie przekracza 2 zł.

Kieszonkowa szczotka

Szczotka to, podobnie jak lusterko, jeden z tych przedmiotów, po które sięgamy każdego dnia. Obdarowując klientki szczotkami, możemy mieć pewność, że będą regularnie z nich korzystać. Dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na kieszonkowe szczotki, które zmieszczą się w torebce. Warto także rozważyć zamykaną wersję szczotki z lusterkiem. Taki gadżet sprawdzi się zwłaszcza w przypadku promocji salonów fryzjerskich.

Pomadka ochronna

Delikatna skóra ust potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji opartej na nawilżeniu i ochronie przed czynnikami atmosferycznymi, na przykład słońcem, wiatrem i mrozem. Z tego względu praktycznym gadżetem reklamowym są pomadki ochronne. Warto zdecydować się na takie, które mają filtr ochronny (minimum SPF15) i wyróżniają się pięknym zapachem. Jeśli zamkniemy nasz kosmetyk w ekologicznym, w 100% biodegradowalnym opakowaniu, z pewnością podbijemy serca kobiet, które cenią ekologiczne rozwiązania.

Kosmetyczka

Kosmetyki i przybory kosmetyczne musimy w czymś przechowywać. W tym celu świetnie sprawdzają się kosmetyczki, szczególnie te w niewielkich rozmiarach, które zmieszczą się w torebce. Taki drobiazg w postaci saszetki na zamek jest kolejnym praktycznym gadżetem. Za jego zaletę można uznać spore pole, na którym umieścimy treści reklamowe – nie tylko logo, lecz także adres strony internetowej i dane kontaktowe.

Zd. główne: fotostrobi/pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Metalowe piny – drobny gadżet czy element outfitu?
Metalowe piny – drobny gadżet czy element outfitu?
Mała przypinka i ogrom możliwości. Zobacz, jak metalowe piny są wykorzystywane w XXI wieku!
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Ergonomia to współcześnie kluczowe pojęcie używane w kontekście wyposażenia biur oraz organizacji pracy.
Jak wykorzystać folię przy pakowaniu?
Jak wykorzystać folię przy pakowaniu?
Folia to nieodłączny element pakowania paczek. Podpowiadamy więc, jak dokładnie jej używać, aby zapewnić Twoim przesyłkom maksymalne bezpieczeństwo.
Ostatnie wpisy