Czego szukasz?

dla kontrahentów

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Jakie artykuły biurowe warto podarować kontrahentom?

Zastanawiasz się, jak oczarować klienta? Sprawdź nasz biznesowy poradnik prezentowy i wybierz najlepsze rozwiązanie.

Gadżety biurowe
(fot. Joanna Kosińska, źródło: unsplash.com)

Podarunki dla kontrahentów i klientów to sprawdzone i skuteczne dopełnienie marketingowych działań. Dobrze dobrane mogą pozytywnie wpłynąć na umocnienie wzajemnych relacji. Czym się kierować i co najlepiej wybrać?

Dziś konsumenci mają większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej, jeśli chodzi o kupowane produkty i usługi. Ten wybór nie kończy się wcale w momencie, gdy podpiszą z umowę z konkretną firmą – lojalność klientów nie jest bezterminowa. Utrzymanie ich przy sobie ma zatem kluczowe znaczenie dla zrównoważonego rozwoju firmy. Tylko jak to zrobić?

Podstawą są naturalnie najwyższej jakości produkty i usługi oraz doskonała obsługa klienta. Oprócz tego, aby okazać konsumentom zainteresowanie oraz szacunek, dobrze jest co jakiś czas przypominać o sobie, przekazując im prezenty w formie biurowych gadżetów.

Zestaw artykułów papierniczych
(fot. Savannah Wakefield, źródło: unsplash.com)

Odpowiednio dobrane stanowią skuteczne dopełnienie działań marketingowych, zarówno w firmie, jak i poza nią. Produktów tego typu jest na rynku bardzo wiele. Jak zatem dokonać najlepszego wyboru i zachwycić naszych klientów i pracowników? Podpowiadamy, jak zabrać się do tego rozsądnie i krok po kroku.

1. Zachwycaj, ale nie zasypuj

Mimo, że dla wielu może wydać się to kontrowersyjne, z podarunkami nie warto przesadzać. Istnieje pewna delikatna granica zarówno w ilości, jak i w jakości, której lepiej jest nie przekraczać. Prezenty lichej jakości lub ich brak z całą pewnością nie będą najlepszą strategią reklamową, ale te zbyt kosztowne i wysyłane co kilka tygodni również mogą przynieść efekt odwrotny od oczekiwanego, wpędzając klientów w zakłopotanie lub zdziwienie. Umiar i wyczucie odgrywają w tym wypadku bardzo dużą rolę.

2. Podchodź do każdego indywidualnie

Dobrym rozwiązaniem jest również personalizacja gadżetów. Jeżeli zebraliśmy dane na temat swoich klientów i wiemy, co może przydać się jednym, a innym nie przyda się w ogóle, lepiej zamówić oddzielne gadżety dla obu grup. Biorąc pod uwagę upodobania naszych klientów, dajemy wyraz temu, że nie traktujemy ich jedynie jako jednolitego źródła dochodu, a wartościowych partnerów.

3. Prezenty nie tylko od święta

Notesy leżące na biurku
(fot. Savannah Wakefield, źródło: unsplash.com)

Okres świąteczno-noworoczny to sztandarowy czas na wysyłkę prezentów, przez co niestety niknie ich wyjątkowość. Warto zmienić tę tradycję i zdecydować się na taki krok o innej porze roku, z innej okazji. W ten sposób można także pokazać klientom, że dbamy o nich nie tylko od święta. Dosłownie!

4. Świadomy wybór w duchu pro-eko

Od jakiegoś czasu rośnie ilość firm, które decydują się na wprowadzanie strategii zrównoważonego rozwoju, i które poważnie traktują kwestie ochrony środowiska naturalnego. Sięgnięcie po ekologiczne alternatywy dla klasycznych prezentów biurowych może pomóc nam pokazać się od wrażliwej, zaangażowanej społecznie strony i zyskać dodatkową sympatię wśród klientów.

Co wybrać, gdzie szukać?

Hurtownia gadżetów reklamowych jest jednym z punktów kompleksowej obsługi wszystkich brandingowych rozwiązań i działań marketingowych. Na stronie internetowej takich miejsc często można zaopatrzyć się w produkty promocyjne w formie artykułów biurowych, które mogą pełnić zarówno rolę sprzętu dla pracowników, jak i prezentów dla klientów i kontrahentów.

Trzy ołówki
(fot. Markus Winkler, źródło: unsplash.com)

Dodatkowo, dzięki możliwości personalizowania każdego z nich, gadżety służą równocześnie jako firmowa wizytówka. W ofercie można znaleźć przede wszystkim klasyki, takie jak długopisy czy notesy, dostępne także w wersji eko, czyli wyprodukowane z materiałów biodegradowalnych lub z recyklingu. Oprócz tego także zestawy kolorowych karteczek i markerów, globus korkowy, piórniki, organizery, kalkulatory, wskaźniki laserowe, puzzle magnetyczne, kalendarze bambusowe, etui na smartfony i wiele innych.

Wybór na rynku jest spory i warto wybrać najlepszą opcję. Poskutkuje to czymś więcej, niż tylko znalezieniem najlepszych prezentów dla klientów. To wyraźna oznaka, że nam zależy i jest również mądrym posunięciem biznesowym. Wysyłając upominek klientowi, pozostajesz w centrum uwagi tego najcenniejszego zasobu firmy.

Naciśnij, by skomentować.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Te wpisy mogą Ci się spodobać

dla kontrahentów

Co kupić do biura, aby pomagało, a nie przeszkadzało w skupianiu się? Oto nasze pomysły!

dla kontrahentów

Szykujesz prezenty firmowe dla kontrahentów? Sprawdź nasze rekomendacje dotyczące zawartości paczki upominkowej.

Gadżety reklamowe

Szukasz sprawdzonego sposobu na wyróżnienie swojego firmowego samochodu? Ten tekst jest odpowiedni dla Ciebie.

ekologiczne

Kubek termiczny na miarę potrzeb. Jak wybrać, żeby nie żałować?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
© 2021 Gadges.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone