„Zjedz sobie”, czyli stwórz własną serię czekolad na prezent

„Zjedz sobie”, czyli stwórz własną serię czekolad na prezent

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Bombonierka lub czekolada wydają się oklepanym prezentem, lecz wystarczy je spersonalizować, by taki upominek stał się wyjątkowy. Dlaczego warto podarować własną serię czekolad?

Dobroczynny wpływ czekolady

Czekolada poprawia humor, ponieważ dzięki niej wytwarzane są endorfiny – hormony szczęścia. Dobrej jakości czekolada zawiera również magnez, który wpływa pozytywnie na pracę mięśni i ułatwia wchłanianie się wapnia.

Dwie szczęśliwe kobiety
(fot. Omar Lopez, źródło: unsplash.com)

Czekolada odstresowuje, dlatego wiele kobiet zjada ją dla złagodzenia PMS, czyli napięcia przedmiesiączkowego. Chcesz zrelaksowanego klienta? Podaruj mu czekoladę!

Czekoladki jako prezent uniwersalny

Jedzenie czekolady poprawia humor – dlatego jest to przysmak dzieci i dorosłych. Dzięki temu jest to idealny prezent zarówno dla bliskich, jak i współpracowników oraz kontrahentów – czekoladki są bezpiecznym prezentem na każdą okazję.

Ekstrawaganckie prezenty nie każdemu przypadną do gustu. Proste czekoladki w pięknym opakowaniu zawsze będą strzałem w dziesiątkę. Nawet, gdy ktoś nie je słodyczy, z pewnością chętnie podzieli się słodkościami z najbliższymi.

Opowiedz swoją historię… dzięki czekoladkom

Złamana kostka czekolady
(fot. Jason Leung, źródło: unsplash.com)

Czekoladki mogą być sposobem na storytelling, a więc stworzenie opowieści o marce i osadzenie jej w szerszym kontekście. Dzięki czekoladkom można w oryginalny sposób opowiedzieć o swojej marce – jej historii i odniesionych sukcesach.

Storytelling jako nowy trend w marketingu

Aby storytelling był skuteczny, musi:

  • być interaktywny – opowieść powinna wymagać interakcji ze strony narratora i publiczności, aby sprzyjała zaangażowaniu ze strony słuchacza;
  • opierać się na słowach – słowa mają wielką moc i przy ich pomocy można stworzyć historie, które przetrwają bardzo długo w pamięci odbiorców;
  • wykorzystywać wiele dostępnych form komunikacji – aby storytelling na czekoladkach był bardziej skuteczny, należy nadać mu wyrazu poprzez rysunki wywołujące emocje;
  • pobudzać wyobraźnię odbiorców – storytelling może sprawić, że odbiorcy sami wyreżyserują swoją historię np. dzięki czekoladkom.

Jak wykorzystać storytelling w stworzeniu serii czekoladek?

Czekoladowa bombonierka
(fot. Egor Lyfar, źródło: unsplash.com)

Każda historia jest wyjątkowa, dlatego warto opowiedzieć ją za pomocą wysokiej jakości belgijskiej czekolady.

Historia zamknięta w tabliczce czekolady

Klasyczna belgijska czekolada, zapakowana w estetyczny kartonik, który można wykorzystać do opowiedzenia historii o marce. Można wybierać wśród klasycznych smaków czekolady, a każdy z nich wzbogacić np. suszonymi owocami lub orzechami. Na czekoladzie może znaleźć się również piktogram z symbolem firmy.

Bombonierka z 8 czekoladkami

Różne rodzaje czekoladek
(fot. Jessica Loaiza, źródło: unsplash.com)

Słodki przewodnik po firmie z 8 czekoladkami mającymi wypukłe piktogramy, które są częścią opowieści o firmie. Dopełnieniem jest opakowanie z indywidualnie zaprojektowaną szatą graficzną.

Klasyczna bombonierka z 16 czekoladkami

Słodki prezent dla kontrahenta z 16 czekoladkami w dwóch rodzajach. Wypukły piktogram czekoladek może nawiązywać do wkładki znajdującej się pod każdą z nich. Pudełko, w którym znajdują się czekoladki, ponownie będzie świetnym miejscem do opowiedzenia historii swojemu klientowi lub kontrahentowi.

Własna seria czekolad jako nowy wymiar marketingu

Poprzez podarowanie własnej serii czekolad, można pozytywnie zaskoczyć klienta lub kontrahenta, wywołując uśmiech na jego twarzy. Podarowanie spersonalizowanych czekolad jest bardzo miłym gestem, w którym można pokazać, ile znaczą dla nas nasi partnerzy biznesowi.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Ergonomia to współcześnie kluczowe pojęcie używane w kontekście wyposażenia biur oraz organizacji pracy.
Statuetki biznesowe jako narzędzie motywacyjne i marketingowe dla firm
Statuetki biznesowe jako narzędzie motywacyjne i marketingowe dla firm
Statuetki biznesowe to popularne wyróżnienia przyznawane pracownikom, partnerom biznesowym oraz klientom. Choć często są kojarzone jedynie z nagrodami za osiągnięcia w pracy, ich rola w biznesie jest znacznie szersza. Statuetki biznesowe mogą być skutecznym narzędziem motywacyjnym dla pracowników oraz marketingowym dla firm.
Co kupić osobie aktywnej fizycznie?
Co kupić osobie aktywnej fizycznie?
W artykule znajdziesz inspiracje prezentowe dla prawdziwych amatorów aktywności fizycznej.
Ostatnie wpisy