Bidon czy butelka – jaki gadżet firmowy wybrać?

Bidon czy butelka – jaki gadżet firmowy wybrać?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Gadżety reklamowe, wpisujące się w panujące trendy zdrowego i ekologicznego trybu życia, to dobry wybór dla każdej firmy, która chce zaznaczyć swoją obecność w świadomości konsumentów.

W gruncie rzeczy nie ma większego znaczenia, czy na swój gadżet firmowy wybierzesz butelkę, czy bidon. Różnica między nimi jest minimalna – z założenia bidon daje większą gwarancję szczelności. Jednak butelki dostępne na rynku coraz częściej również są niezawodne. Pytanie właściwe nie brzmi więc bidon czy butelka, ale jakie bidony i butelki wybrać?

Plastik, szkło czy metal?

Butelki i bidony dostępne są na rynku w niezliczonych wariantach – mają różne kolory, kształty i pojemność, a do tego mogą być zrobione z mniej lub bardziej ekologicznych materiałów. Najpopularniejsze z nich to:

  • plastik – najtańszy i najbardziej różnorodny wariant, ale najmniej ekologiczny. Zbyt cienki plastik może ulegać deformacjom, nie jest też w pełni odporny na wysokie temperatury. Oprócz tego niektóre tworzywa w pewnych warunkach mogą wydzielać niebezpieczne toksyny;
  • metal – do ich tworzenia stosuje się wysokiej jakości metal z powłoką ochronną. Taki materiał nie ulega korozji ani deformacji. Co więcej, nie jest szkodliwy dla zdrowia, ponieważ nie zawiera niebezpiecznych toksyn i innych dodatków. Butelki metalowe mogą być też termoizolacyjne, doskonałe na ciepłe napoje;
  • szkło – opcja droższa, ale zdecydowanie bardziej przyjazna środowisku i elegancka. Idealna do ciepłych i zimnych napojów. Nie wchłania zapachów i nie zabarwia się. Niestety takie butelki łatwo mogą ulec zniszczeniu.

Mniej popularnymi materiałami, ale już spotykanymi, a przy tym ekologicznymi, są bambus i tritan, czyli tworzywo sztuczne bez toksycznego BPA.

Kształt, kolor i pojemność

Wybór koloru powinien być podyktowany przede wszystkim identyfikacją wizualną firmy, ale też wydarzeniem lub akcją, którą gadżet ma promować. W najprostszym wariancie butelka może być przezroczysta lub w jednolitym kolorze z nadrukowanym logo. Mogą znajdować się na niej także inne elementy graficzne, takie jak hasła reklamowe, rysunki czy wzorki.

Kształt butelki powinien być wygodny dla użytkownika i uniwersalny. Pojemnik musi dobrze leżeć w dłoni i mieścić się w standardowych uchwytach rowerowych oraz kieszeniach plecaków.

Pod względem pojemności standardową opcją wydają się butelki półlitrowe i litrowe, jednak jeśli pasuje to do odbiorcy docelowego, można wybrać rozmiary nietypowe, np. mniejsze i idealne do torebki dla aktywnych kobiet.

Oprócz tego gadżet może być wyposażony w specjalne uchwyty, pokrowce termoizolacyjne, gumowe osłonki, miarki, a nawet spryskiwacze. Wszystko to ułatwia użytkowanie naczynia. Nowoczesne modele butelek sportowych mogą być dodatkowo wyposażone w wylewki do picia, dzięki którym można pić podczas ruchu.

Bidon i butelka – gadżet nie tylko dla aktywnych

Butelka sportowa jest nie tylko stylowym dodatkiem, ale także funkcjonalnym gadżetem do szybkiego gaszenia pragnienia. To upominek idealny dla osób prowadzących aktywny tryb życia, zabieganych i w ciągłej podróży, ale także dla każdego, kto troszczy się o los planety. Będzie też nieocenioną pomocą w upalne dni. To doskonały nośnik informacji o firmie – praktyczny, uniwersalny, długotrwały, przystępny cenowo i nienatrętny.

Butelka lub bidon to dobry wybór bez względu na to, jaką działalność prowadzisz. Możesz wręczać ją pracownikom w welcome packach, klientom w ramach promocji lub partnerom biznesowym.

Zdjęcie główne: Liliana Drew/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Idealny welcome pack dla pracownika. Co powinno się w nim znaleźć?
Idealny welcome pack dla pracownika. Co powinno się w nim znaleźć?
Zestaw upominkowy dla nowego pracownika. Sprawdź, dlaczego warto go podarować i co może się w nim znaleźć.
Niebanalne gadżety firmowe. Jak zaskoczyć klientów?
Niebanalne gadżety firmowe. Jak zaskoczyć klientów?
Chcesz docenić klienta i wysłać mu prezent? Szukasz inspiracji? Sprawdź nasze pomysły!
Jakimi zasadami się kierować podczas planowania strategii w pozycjonowaniu?
Jakimi zasadami się kierować podczas planowania strategii w pozycjonowaniu?
Pozycjonowanie Shoper oraz witryn opartych na innych silnikach, mimo iż jest bardzo skomplikowane, to charakteryzuje się także wysoką efektywnością
Ostatnie wpisy