Zachwyć klientów zapachem! Małe mydełka ozdobne ich oczarują

Zachwyć klientów zapachem! Małe mydełka ozdobne ich oczarują

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Wiele firm aromatyzuje swoje pomieszczenia i lokale, by wpływać na pozytywne wrażenia klientów. A gdyby ten zapach zamknąć w eleganckiej formie i pozwolić, by klienci zabrali go ze sobą?

Nadal niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że zapach ma niebagatelne znaczenie w strategiach marketingowych i może być niezwykle skutecznym narzędziem w kształtowaniu określonych zachowań i wrażeń konsumenckich. Klienci chętniej przebywają w miejscach, w których wyczuwalny jest przyjemny aromat. Co więcej, miłe dla nosa zapachy kojarzą się z luksusem, elegancją i wyższą jakością oferowanych produktów czy usług.

Mydło jako gadżet reklamowy

Reklamy towarzyszą nam dosłownie na każdym kroku i wielu z nich już prawie nie zauważamy. Jednak kiedy widzimy coś oryginalnego, coś, co może nas zaskoczyć lub sprawić nam przyjemność, natychmiast zwracamy na to uwagę. Mydło z logo jest więc jednym z takich nośników reklamowych, które przyciągają wzrok i wywołują pozytywne emocje. Szczególnie sprawdzi się jako gadżet reklamowy czy podarunek dla klientów w takich miejscach jak:

  • hotele i pensjonaty;
  • salony kosmetyczne i fryzjerskie;
  • firmy sprzątające;
  • biura turystyczne;
  • drogerie.

Oprócz tego mydełka będą dobrym gadżetem w ramach akcji promocyjnych, targów branżowych czy jako część welcome packów dla pracowników i koszy podarunkowych dla partnerów biznesowych.

Technologia, skład i zapachy

Niewątpliwą zaletą mydeł reklamowych jest fakt, że są to najczęściej produkty robione ręcznie z naturalnych składników. W ich składzie znajdziemy: bazę mydlaną (glicerynę, glikol propylenowy, wazelinę, sorbitol), olej kokosowy, naturalne ekstrakty roślinne, olejki eteryczne, aromaty i barwniki spożywcze.

Firmy przygotowujące mydła na zamówienie poddają swoje produkty odpowiednim testom dermatologicznym i oferują odpowiednie certyfikaty. Do produkcji wykorzystują najlepsze surowce, naturalne oleje i dodatki.

Zamawiając mydło, możesz wybrać nie tylko kolor i kształt, ale też aromat, który będzie kojarzył się z Twoją firmą. Dostępnych jest także kilka różnych technologii wykonania samego logo lub wzoru na mydle:

  1. Logo lub fotografia na papierze rozpuszczalnym w wodzie, uszczelnionym między dwiema warstwami bazy mydlanej.
  2. Mydło z wytłoczeniem, jedno lub wielobarwne.
  3. Logo lub nazwa firmy 3D znajdują się w środku przezroczystego lub półprzezroczystego mydła, logo jest widoczne ze wszystkich stron przez cały okres użytkowania.

Niestandardowe wzory są przygotowywane na życzenie klienta, ale zwykle wymagają przygotowania indywidualnej formy.

Firmowe mydełka dla klientów – czy warto?

Ekskluzywne, ręcznie robione mydło jest niedrogie, ale wygląda bardzo reprezentacyjnie i nowocześnie. Zużywa się powoli i pielęgnuje skórę, dlatego jest praktycznym, pięknym i ekonomicznym podarunkiem. Miękka pianka, przyjemny bukiet zapachów, wyraźne logo, które pięknie prezentuje się na mydlanej powierzchni – to coś, co pozytywnie wpłynie na opinie konsumentów.

Brandingowe mydło to nowy kierunek w dziedzinie prezentów korporacyjnych. Jeszcze kilka lat temu nikt nawet nie myślał o mydle jako nośniku reklamowym. Obecnie jest to jeden z najbardziej oryginalnych sposobów na dotarcie do klientów. Przy tym jest dość uniwersalny – mnogość form, kolorów i aromatów sprawia, że mydła można przygotować dla dowolnej grupy docelowej, od dzieci po osoby starsze. Pachnąca kostka ręcznie robionego mydła z pewnością przyciągnie uwagę każdego, w wyniku czego trafi do łazienki potencjalnego klienta.

Zdjęcie główne: Sincerely Media/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co kupić mamie na urodziny?
Co kupić mamie na urodziny?
Podpowiadamy, jakie upominki wybrać na prezent urodzinowy dla mamy.
Reklama wizualna – ważny element strategii marketingowej
Reklama wizualna – ważny element strategii marketingowej
Dowiedz się, czym jest reklama wizualna oraz poznaj wszystkie jej zalety.
Nie stać Cię na Thermomix? Sprawdź przegląd robotów kuchennych
Nie stać Cię na Thermomix? Sprawdź przegląd robotów kuchennych
Wielofunkcyjne roboty kuchenne na każdą kieszeń – poznaj naszą listę zamienników dla Thermomiksu.
Ostatnie wpisy