Kubek z nadrukiem. Proste rozwiązanie, które wciąż działa!

Kubek z nadrukiem. Proste rozwiązanie, które wciąż działa!

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Ponieważ klienci nie lubią nachalnych reklam, firmy starają się szukać marketingowych rozwiązań, które staną się naturalną częścią życia konsumentów, a przy tym będą dla nich użyteczne – jak kubek.

Jeśli podarujesz swoim klientom produkty promocyjne, takie jak kubki z Twoim logo, dasz im coś, z czego mogą korzystać przez wiele lat. W dodatku taka forma reklamy nie narzuca się klientowi, ale cały czas jest obecna w jego otoczeniu. Za każdym razem, gdy korzysta z kubka, czy to w domu, czy to w pracy, przypomina sobie o Twojej marce. Co więcej, kubek może też przyciągnąć uwagę innych osób, które go zauważą.

Produkt uniwersalny

Kubki z nadrukiem można nazwać najbardziej standardową i uniwersalną opcją reklamową. Takie pamiątki nie mają żadnych ograniczeń wiekowych ani statusowych odbiorcy. Możesz je podarować wyróżniającym się pracownikom, partnerom biznesowym, gościom na wydarzeniu biznesowym. Każdy z nas codziennie pije herbatę lub kawę, dlatego ładny kubek nigdy nie pozostanie bez uwagi właściciela.

Biały kubek reklamowy z nadrukiem
(fot. Luke Porter / unsplash.com)

Kubki są naprawdę jednym z najbardziej przydatnych akcesoriów w każdym domu i biurze. Dlatego jako nośnik reklamowy odnoszą sukcesy zarówno u najmniejszych, jak i największych firm. Markowe naczynia są często używane przez pracowników tej samej organizacji: ma to pozytywny wpływ na wizerunek firmy i zwraca uwagę klientów na logo i nazwę na produktach.

W czym tkwi sekret reklamowego kubka?

Wiele młodych firm nie docenia mocy niepozornego kubka. Silą się na oryginalność, wymyślając nietypowe, ale często też bezużyteczne upominki dla klientów. Tymczasem kubek reklamowy ma same zalety i ani jednej wady.

Czarny kubek z napisem "hustle"
(fot. Garrhet Sampson / unsplash.com)

Przystępny koszt. Reklama na kubkach to skuteczny i tani sposób promocji, szczególnie w porównaniu z reklamami prasowymi czy telewizyjnymi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zamówić większą partię – nie mają daty ważności, a zakup hurtowy jeszcze bardziej obniży cenę.

Użyteczność. Kubek to gadżet promocyjny, który nie wyląduje szybko w koszu na śmieci i nie będzie kurzył się na półce. Przeciętny człowiek, który pije herbatę trzy razy dziennie, widzi taką reklamę co najmniej 700 razy w roku. A ponieważ picie herbaty jest często czynnością towarzyską, promocja trafia również do ludzi z otoczenia właściciela kubka.

Długotrwałość. W najlepszym wypadku kubek będzie reklamował Twoją firmę przez co najmniej dekadę, w ciągu której będzie podtrzymywał Twoją więź z klientem. Nadruki na kubkach są wytrzymałe, a same kubki się nie psują i nie tracą ważności. Taki gadżet będzie służyć klientowi, dopóki się nie potłucze.

Dyskrecja reklamy. Zdarza się, że reklama powoduje negatywne reakcje odbiorców, zwłaszcza gdy jest zbyt nachalna i drażniąca. W przypadku kubka Twoja firma będzie kojarzona tylko z najprzyjemniejszymi chwilami i w naturalny sposób pozostanie w zasięgu Twojego klienta, zapisując się w jego świadomości.

Do wyboru do koloru

Kubki reklamowe dają wiele możliwości personalizacji projektu. Możesz wybrać nie tylko kolor kubka i nadruk, ale także pojemność, kształt i materiał.

Kubek garnuszek z napisem "adventure fuel"
(fot. John Matychuk / unsplash.com)

Kiedyś kubki z aplikacją były wykonane głównie ze szkła i plastiku. W przeważającej części było to podyktowane względami praktyczności i opłacalności kampanii reklamowej. Później zaczęły się pojawiać nieco droższe produkty przeznaczone dla cenniejszych klientów lub menedżerów wyższego szczebla. Obecnie różnorodność dostępnych materiałów osiągnęła punkt kulminacyjny: szkło, plastik, metal, a nawet porcelana.

Jak wykorzystać kubek w promocji?

W tej kwestii również masz szerokie pole do popisu. Uniwersalność kubka sprawia, że możesz go podarować każdemu i przy każdej okazji: na konferencjach, na wydarzeniach firmowych, na spotkaniach biznesowych, na targach branżowych i wydarzeniach kulturalnych, które współorganizuje Twoja firma. Kubek może być też częścią większego zestawu, np. welcome packów dla gości lub świątecznych zestawów prezentowych.

Kubki z logo nie są nowością. Pozornie mogą wydawać się nudnym i nietrafionym pomysłem, jednak swoją użytecznością, przystępnością i uniwersalnością górują nad każdym nawet najbardziej oryginalnym pomysłem. Pomagają budować pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientem, ale sprawdzą się także w tworzeniu więzi z partnerami biznesowymi oraz pracownikami.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Poradnik, jak przygotować materiały do druku, aby twoja książka wyglądała perfekcyjnie?
Poradnik, jak przygotować materiały do druku, aby twoja książka wyglądała perfekcyjnie?
Zdobądź wiedzę na temat przygotowania materiałów do druku, aby pierwodruk twojej książki był perfekcyjny. Dowiedz się więcej o krokach, które musisz podjąć, aby twoja książka wyglądała profesjonalnie.
Reklamówki foliowe z nadrukiem – pomysł na promocję firmy
Reklamówki foliowe z nadrukiem – pomysł na promocję firmy
Wielkie sieci handlowe i niewielkie przedsiębiorstwa szukają różnych sposobów na promocję swoich firm. Jednym z nich jest stosowanie reklamówek foliowych z nadrukiem. Czy taki rodzaj reklamy jest skuteczny? Jakie torby sprawdzą się najlepiej?
Psie gadżety, które sprawdzą się latem
Psie gadżety, które sprawdzą się latem
Przydatne gadżety dla psa, które sprawdzą się letnią porą. Zobacz zestawienie najciekawszych psich gadżetów.
Ostatnie wpisy