Notesy niezmiennie od wielu lat są popularnym gadżetem reklamowym, który przy niewielkich nakładach finansowych daje wiele możliwości i służy promocji firmy przez długi czas.
Jak pokazuje praktyka, notesy z logo lub hasłem promowanej marki są najbardziej pożądane wśród klientów i partnerów. Notatnik to oryginalny i przydatny prezent, który spodoba się absolutnie wszystkim.
Doskonała jakość. Notatnik z logo zdecydowanie powinien być trwały, ponieważ taki jest główny cel reklamy. Dlatego nie stosuj taniego papieru, który szybko straci jakość i ładny wygląd. Zwróć uwagę również na wytrzymałe wiązanie.
Estetyczność. Najlepiej postawić na prosty i minimalistyczny design. Taki notatnik sprawdzi się szczególnie jako prezent dla pracowników i partnerów biznesowych, ale nie tylko. Większość ludzi nie lubi krzykliwych i kiczowatych grafik ani wizualnego przepychu.
Wygodny format. Teoretycznie możesz wybrać dowolny rozmiar, jednak te poniżej A4 są lepszym wyborem. Im mniejszy notatnik, tym wygodniejszy jest w użyciu.
Głównymi zaletami notatników z logotypami lub sloganami są:
Ogromną zaletą jest także to, że możesz w pełni zdecydować, jak Twój notatnik ma wyglądać w środku i na zewnątrz.
Możesz wybrać kolor, kształt i fakturę notatnika, a także materiał i grafikę na okładkę dopasowane do obszaru działalności firmy. Na przykład, jeśli Twoja firma jest zaangażowana w świadczenie usług sportowych, możesz zamówić notatniki, które będą miały efektowną okładkę o tematyce sportowej z logo Twojej firmy i hasłem zachęcającym do aktywnego działania. Jeśli notatnik ma być skutecznym narzędziem promocyjnym, musi być po prostu ładny. Weź pod uwagę:
Oprócz wyglądu zewnętrznego możesz wybrać także zawartość notatnika. Może mieć wiele różnych zakładek i tabel lub składać się z samych czystych arkuszy. Strony notatnika można podzielić na kilka kategorii połączonych z dowolnym tematem. Wewnątrz możesz też umieścić informacje o charakterze reklamowym.
Przy tworzeniu zawartości notatnika powinieneś uwzględnić:
Projekt powinien tworzyć spójną całość pod względem stylu, designu, treści i zawartości.
Klientowi. Przede wszystkim produkty promocyjne i pamiątkowe są przeznaczone dla nowych lub obecnych klientów firmy. Głównym zadaniem takich upominków jest przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie lojalności dotychczasowych. Twoi kontrahenci będą mogli korzystać z notatnika w dowolny sposób, zabierać go ze sobą na spotkania biznesowe lub w podróże służbowe, prowadzić osobisty pamiętnik, zapisywać w nim swoje osiągnięcia i plany na przyszłość.
Pracownikowi. Takie prezenty wzmacniają ducha korporacyjnego firmy i pomagają pracownikom poczuć się ważnymi i potrzebnymi. Za pomocą notatników z logo możesz pogratulować pracownikom osiągnięć, przywitać ich na nowym stanowisku lub wyrazić wdzięczność za ich zaangażowanie.
Partnerowi. Twoi partnerzy biznesowi na pewno docenią taki prezent. Współpracujące ze sobą firmy często odbywają spotkania biznesowe i biorą wspólnie udział w konferencjach, szkoleniach i warsztatach. We wszystkich tych sytuacjach przydaje się notatnik. Dobrze zaprojektowany, poręczny i elegancki będzie pozytywnie wpływał na wizerunek Twojej marki i wzmocni Twoją więź z partnerami.
Notatnik jest doskonałą opcją reklamową i promocyjną. Jest niedrogi i praktyczny, idealny na prezent. Może być używany jako mała nagroda w akcjach promocyjnych i jako prezent dla współpracowników lub partnerów. Główną zaletą notatnika jest to, że stale będzie w zasięgu wzroku swojego właściciela, przypominając mu o Twojej firmie.
Zdj. główne: Jan Kahánek/unsplash.com