Okazji do wręczania gadżetów reklamowych jest wiele, jednak niezależnie od przyczyny, prezenty powinny być spersonalizowane. W ten sposób pokażesz klientom, że rzeczywiście ich cenisz. Sprawdź kilka naszych propozycji na tego typu upominki.
Spersonalizuj swoje prezenty. Nie zamawiaj 30 butelek wina i nie wysyłaj ich wszystkim klientom, nawet tym, którzy w ogóle nie piją lub wielokrotnie powtarzali, że wolą piwo. Dopasuj gadżety reklamowe do zainteresowań klientów, dzięki czemu będą z nich korzystać i przypominać sobie o Twojej firmie.
Nie przesadzaj! Jeśli klient płaci za produkt 100 zł, nie dawaj mu gadżetu za 200 zł. Dobierz prezent proporcjonalnie do tego, ile klient wydaje na Twoje produkty, by nie czuł się później niekomfortowo. Dodatkowo nie odkładaj gadżetów na okres świąteczny. Zamiast tego wysyłaj dowody uznania przez cały rok. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego zamieszania i zostaniesz lepiej zapamiętany przez klientów.
A może roślinka? Te modne akcesoria na biurka rozjaśnią dzień Twoich klientów. Dodatkowo przypomną im o Twojej firmie za każdym razem, gdy na nie spojrzą. Ponadto sukulenty i rośliny powietrzne (np. oplątwa) nie wymagają dużo wody ani pielęgnacji, dzięki czemu nie będą stwarzać problemów. Jeśli chcesz uprościć tę kwestię jeszcze bardziej, zdecyduj się na realistyczną sztuczną aranżację.
Dbasz o profesjonalny wizerunek firmy? Jeśli tak, podaruj klientowi elegancki notatnik. Przygotuj egzemplarze oprawione w skórę, w kolorach firmy lub z subtelnym logo wydrukowanym na okładce.
Chcesz mile zaskoczyć klienta? W takim razie wyślij mu luksusowy kosz wyśmienitych kaw lub smakowych herbat. Marzysz o tym, by spersonalizować prezent? Jeśli tak, stwórz własne pudełko świeżo palonych kaw. Możesz też przygotować mieszankę herbat z najlepszej herbaciarni w mieście.
Sprawdź modne restauracje w okolicy klienta lub zapytaj, jakie miejsca może polecić. Po zebraniu potrzebnych informacji zdobądź kartę podarunkową. Wyślij mu ją w eleganckim pudełku. W ten sposób zachęcisz go do chwili relaksu. Gwarantujemy, że nazwa Twojej firmy pojawi się jeszcze przed deserem.
W popularnym open space nie można przecenić dobrej pary słuchawek. Zobaczysz, że każdy klient doceni taki prezent, zwłaszcza wtedy, gdy będzie chciał zagłuszyć gadatliwego kolegę siedzącego obok.
Postaraj się dopasować gadżety reklamowe do zainteresowań klienta. W końcu nie chcesz dać prezentu, który mu się nie spodoba. Jeśli wiesz, że Twój klient lubi pić whisky, z pewnością doceni taki upominek. Możesz też postawić na zestaw, w którego skład wejdzie spersonalizowane pudełko, szklanki i kamienie do whisky, a także np. specjalne szczypce. Pamiętaj, by na pudełku i szklankach umieścić logo swojej firmy.
W świecie korporacji kawa jest siłą napędową, która pozwala działać szybko i skutecznie. Twoi klienci kochają kawę tak samo, jak Ty i Twoi pracownicy. Warto więc podarować im zestaw upominkowy z dwoma kubkami i termosem. Pamiętaj, by wygrawerować na nich logo Twojej firmy. Dzięki temu masz pewność, że klient będzie myślał o Tobie każdego dnia. Możesz potraktować ten zestaw jako miłe podziękowanie za współpracę lub jako osobiste przywitanie nowych partnerów biznesowych.
W świecie korporacji często daje się butelkę wina na prezent. Warto jednak wyróżnić się z tłumu i podarować klientowi elegancki zestaw kieliszków do tego trunku. Pamiętaj, by dołączyć do nich butelkę wina z górnej półki. Kieliszki mogą reprezentować styl połączony w jakiś sposób z Twoją marką. Dużą popularnością cieszy się obecnie estetyka vintage, jednak nie idź ślepo za modą i sprawdź, czy pasuje ona do charakteru Twojej marki. Tego typu dodatki prezentują się doskonale zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym wnętrzu.
Jeśli działasz w branży kreatywnej, postaw na oryginalność. Przygotuj wyjątkowy kosz prezentowy ze słonymi, słodkimi, pikantnymi i wykwintnymi przysmakami. Co ważne, możesz go podarować nie tylko na święta, ale też na inne wyjątkowe okazje.