Akcesoria samochodowe z firmowym logo obejmują ogromną liczbę przedmiotów i gadżetów o różnorodnym przeznaczeniu. Dzięki swojej uniwersalności doskonale nadają się do promocji niemal każdego biznesu, niekoniecznie związanego z samochodami.
Jednym z najpopularniejszych i sprawdzonych gadżetów promocyjnych z logo jest samochodowy uchwyt na telefon, jednak na tym nie kończy się lista możliwości. Innym dobrym pomysłem jest cała gama brandingowych produktów, które pomogą Twoim klientom zadbać o porządek w ich pojazdach. Na czym z tej kategorii najlepiej umieścić logo?
Odpowiednie narzędzia to podstawa, gdy chodzi o mycie auta. Każdy kierowca, który lubi jeździć czystym samochodem, doceni prezent w postaci zestawu gąbek, ściereczek i szczotek. Takie niepozorne drobiazgi przydadzą się przy wiosennych porządkach w aucie, przypadkowym rozlaniu kawy czy regularnym przecieraniu deski rozdzielczej.
Firmowe logo doskonale będzie prezentowało się także na zwykłej butelce ze spryskiwaczem. Zaleta tego gadżetu? Gdy klient zużyje oryginalną zawartość butelki, nadal może jej używać, ponownie ją napełniając.
Kiedy samochód już lśni w środku i na zewnątrz, warto zadbać o detale. Wiele osób lubi, gdy w aucie unosi się przyjemny zapach – warto więc pomyśleć o zainwestowaniu w brandingowe zawieszki zapachowe. Na takim upominku możesz umieścić nie tylko logo, ale także swój slogan. Co więcej, niektóre firmy dają możliwość wybrania zapachu oraz kształtu zawieszki. To doskonały sposób, by stworzyć oryginalny gadżet.
Nawet idealnie wypucowany samochód nie będzie w pełni czysty, jeśli w jego wnętrzu będą porozrzucane śmieci i różne drobiazgi. W tym wypadku przydatny może się okazać reklamowy organizer do samochodu – w formie koszyka do zawieszenia na siedzeniu lub postawienia w bagażniku.
Ostatnim wartym uwagi upominkiem samochodowym, na którym możesz umieścić swoje logo, jest drapaczka do szyb. Oczywiście, nie jest to gadżet przeznaczony do mycia auta, ale w okresie przymrozków będzie nieocenioną pomocą w doprowadzeniu okien „do porządku”.
Jedną z pożądanych cech gadżetu reklamowego jest jego użyteczność dla klienta. Dzięki temu wiesz, że Twój upominek nie wyląduje od razu w koszu na śmieci lub nie będzie kurzył się na półce. Zamiast tego stale będzie towarzyszył Twojemu klientowi, zwiększając w nim świadomość Twojej marki i przyciągając uwagę nowych potencjalnych odbiorców.
Akcesoria samochodowe doskonale spełniają tę funkcję, a przy tym są bardzo uniwersalne – w końcu zdecydowana większość Twoich klientów posiada przynajmniej jeden samochód i z pewnością ucieszy się z tak pożytecznego drobiazgu, jak drapaczka do szyb, nawilżone chusteczki do mycia deski rozdzielczej czy ściereczka z mikrofibry.
Zdj. główne: Brad Starkey/unsplash.com