Gadżety reklamowe, które pomogą w myciu auta

Gadżety reklamowe, które pomogą w myciu auta

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Akcesoria samochodowe z firmowym logo obejmują ogromną liczbę przedmiotów i gadżetów o różnorodnym przeznaczeniu. Dzięki swojej uniwersalności doskonale nadają się do promocji niemal każdego biznesu, niekoniecznie związanego z samochodami.

Czysty samochód z gadżetami Twojej firmy!

Jednym z najpopularniejszych i sprawdzonych gadżetów promocyjnych z logo jest samochodowy uchwyt na telefon, jednak na tym nie kończy się lista możliwości. Innym dobrym pomysłem jest cała gama brandingowych produktów, które pomogą Twoim klientom zadbać o porządek w ich pojazdach. Na czym z tej kategorii najlepiej umieścić  logo?

Ściereczki, szczotki i gąbki

Odpowiednie narzędzia to podstawa, gdy chodzi o mycie auta. Każdy kierowca, który lubi jeździć czystym samochodem, doceni prezent w postaci zestawu gąbek, ściereczek i szczotek. Takie niepozorne drobiazgi przydadzą się przy wiosennych porządkach w aucie, przypadkowym rozlaniu kawy czy regularnym przecieraniu deski rozdzielczej.

Płyn ze spryskiwaczem

Firmowe logo doskonale będzie prezentowało się także na zwykłej butelce ze spryskiwaczem. Zaleta tego gadżetu? Gdy klient zużyje oryginalną zawartość butelki, nadal może jej używać, ponownie ją napełniając.

Akcesoria nie tylko do mycia

Kiedy samochód już lśni w środku i na zewnątrz, warto zadbać o detale. Wiele osób lubi, gdy w aucie unosi się przyjemny zapach – warto więc pomyśleć o zainwestowaniu w brandingowe zawieszki zapachowe. Na takim upominku możesz umieścić nie tylko logo, ale także swój slogan. Co więcej, niektóre firmy dają możliwość wybrania zapachu oraz kształtu zawieszki. To doskonały sposób, by stworzyć oryginalny gadżet.

Nawet idealnie wypucowany samochód nie będzie w pełni czysty, jeśli w jego wnętrzu będą porozrzucane śmieci i różne drobiazgi. W tym wypadku przydatny może się okazać reklamowy organizer do samochodu – w formie koszyka do zawieszenia na siedzeniu lub postawienia w bagażniku.

Ostatnim wartym uwagi upominkiem samochodowym, na którym możesz umieścić swoje logo, jest drapaczka do szyb. Oczywiście, nie jest to gadżet przeznaczony do mycia auta, ale w okresie przymrozków będzie nieocenioną pomocą w doprowadzeniu okien „do porządku”.

Dlaczego warto postawić na firmowe akcesoria do auta?

Jedną z pożądanych cech gadżetu reklamowego jest jego użyteczność dla klienta. Dzięki temu wiesz, że Twój upominek nie wyląduje od razu w koszu na śmieci lub nie będzie kurzył się na półce. Zamiast tego stale będzie towarzyszył Twojemu klientowi, zwiększając w nim świadomość Twojej marki i przyciągając uwagę nowych potencjalnych odbiorców.

Akcesoria samochodowe doskonale spełniają tę funkcję, a przy tym są bardzo uniwersalne – w końcu zdecydowana większość Twoich klientów posiada przynajmniej jeden samochód i z pewnością ucieszy się z tak pożytecznego drobiazgu, jak drapaczka do szyb, nawilżone chusteczki do mycia deski rozdzielczej czy ściereczka z mikrofibry.

Zdj. główne: Brad Starkey/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać odpowiednią drukarnię internetową dla twojego biznesu
Jak wybrać odpowiednią drukarnię internetową dla twojego biznesu
Poradnik, który pomoże Ci rozważyć wszystkie ważne aspekty przy wyborze idealnej drukarni online dla Twojego biznesu. Dowiedz się, jakie są kluczowe czynniki przy wyborze usług drukarskich.
Zestaw do nagrywania filmów – ciekawy gadżet elektroniczny
Zestaw do nagrywania filmów – ciekawy gadżet elektroniczny
Lubisz nagrywać filmy dla siebie lub do sieci? Ten zestaw może Cię zainteresować.
Gadżety reklamowe na targi – poznaj nasze propozycje
Gadżety reklamowe na targi – poznaj nasze propozycje
Targi branżowe są doskonałym sposobem na pokazanie Twojej firmy światu. Jeżeli poszukujesz sposobu na przekonanie potencjalnych klientów do nawiązania współpracy z prowadzoną przez Ciebie firmą, to osobiście uważamy, że warto zdecydować się na inwestycję w gadżety reklamowe, które sprawią, że budowanie wizerunku marki stanie się o wiele prostsze.
Ostatnie wpisy