Czasy, w których wysyłanie najtańszych plastikowych gadżetów do klientów robiło efekt „wow”, mamy już dawno za sobą. Oczekiwania konsumentów wzrosły i sam fakt, że wysyłamy im coś darmowego, nie robi wrażenia. Podpowiadamy, jak kreatywnie podejść do tematu podarunków.
Jednym z najbardziej karkołomnych zadań, dotyczących wysyłania prezentów dla klientów i gadżetów dla pracowników, jest ich wymyślanie. Wiele klasycznych pomysłów wydaje się być przestarzałych, nudnych i mało wyróżniających się wśród setek możliwości. Z drugiej strony, jeśli chcemy już decydować się na coś bardziej oryginalnego, co ma to być? Czy nie przesadzimy z ekstrawagancją? Czy prezent będzie użyteczny? Czy będzie odpowiedni, patrząc przez pryzmat naszych biznesowych relacji?
Problemy z podjęciem decyzji o zamówieniu danych produktów reklamowych dotyczą naprawdę bardzo wielu przedsiębiorców. Na rynku pojawia się jednak coraz więcej sklepów i portali, zajmujących się badaniem najlepszych produktów z całego świata i dostarczaniem aktualnych pomysłów na prezenty firmowe na każdą kieszeń.
Coraz częściej okazuje się, że wybór i kupno ogólnych prezentów biznesowych dla wszystkich naszych potencjalnych klientów czy partnerów nie wystarcza. Rośnie natomiast popularność podarunków spersonalizowanych i produktów wysokiej jakości, dzięki którym obdarowywani mogą poczuć się docenieni, a w efekcie będą bardziej skłonni do nawiązania z nami współpracy.
Dzięki personalizacji jesteśmy w stanie z powodzeniem odfiltrować niemal wszystkie „promocyjne śmieci”, czyli produkty korporacyjne, które jedynie udają prezenty firmowe. Decydując się na produkty wysokiej jakości, które przetrwają lata, a nawet dziesięciolecia, dbamy również o swój biznes, wydając zdecydowanie mniej pieniędzy.
Mówiąc o prezentach spersonalizowanych, mamy na myśli coś, co spodoba się naszym klientom na przykład dlatego, że trafi w ich zainteresowana lub wyznawane wartości, równocześnie prezentując ideę marki. Wiedząc, że któryś z naszych partnerów biznesowych lubi gadżety technologiczne, warto sięgnąć po produkt z tego obszaru, natomiast chcąc wykazać się dbałością o jego zdrowie i produktywność, dobrym rozwiązaniem będzie butelka wielokrotnego użytku czy mata do jogi.
Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na personalizowane prezenty firmowe od znanych i cenionych marek. Wybierając tego typu produkty, dajemy świadectwo naszej świadomości rynku i aktualnych trendów, dodatkowo budując prestiż naszej marki poprzez wybór modnych, dobrej jakości gadżetów. Ucieszą z pewnością każdego, kto ceni wyrafinowanie i lekkie odejście od sztampy.
Idealnie wyprofilowana, elegancka i do tego przyjazna dla planety! Ten prezent docenią zwolennicy idei pro-eko. Obecnie jest ona jednym z najlepszych prezentów biznesowych na rynku.
Od dłuższego już czasu trwa moda na fantazyjne wzory na skarpetkach, które mogą stać się dodatkiem do każdego elegancko-ekstrawaganckiego stroju. Zaproponowanie własnego projektu i przesłanie klientom w formie reklamowego gadżetu jest pomysłem odważnym, ale z pewnością trafi do osób ceniących sobie otwartość oraz tych, z którymi łączą nas nieco bliższe biznesowe relacje.
Te znane marki kosmetyczne również oferują możliwość zamówienia ich produktów w formie dostosowanej do konkretnych odbiorców. Wybór tego typu gadżetów wydaje się być dobrym rozwiązaniem w przypadku konkretnych branż, związanych z modą czy usługami kosmetycznymi. Należy jednak być bardzo ostrożnym, aby nie urazić osób i klientów, których zamierzamy obdarować – zdarza się, że odbierają oni tego typu prezenty jako ukryte komunikaty.
Z pewnością nie każdy przedsiębiorca będzie w stanie pozwolić sobie na obdarowywanie klientów markowymi gadżetami Apple’a, Patagonii czy znanych marek kosmetycznych i odzieżowych… Nie chcąc rezygnować z markowych podarunków, możemy na szczęście zdecydować się na opcję nieco tańszą, a w dodatku słodką. Znani producenci słodyczy oferują swoje topowe wyroby w spersonalizowanej formie. Decydując się na ich zamówienie, deklarujemy naszą dbałość o najwyższą jakość. W końcu mało kto nie lubi umilić sobie dnia czekoladą.