Drobne gadżety dla branży beauty, które można wrzucić do torebki

Drobne gadżety dla branży beauty, które można wrzucić do torebki

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Rozdawanie drobnych gadżetów to świetny pomysł na mobilną reklamę. Ten rodzaj promocji szczególnie sprawdzi się w branży beauty, w której nie brakuje konkurencji. Podpowiadamy, jakie praktyczne gadżety kosmetyczne możemy podarować naszym klientkom.

Bez względu na to, w jakiej działamy branży, musimy mieć świadomość, że tylko przemyślane strategie marketingowe pozwolą nam docierać do nowych odbiorców i klientów. Z pewnością podstawą działań promocyjnych powinna być starannie zaprojektowana strona internetowa, która w obecnych czasach pełni funkcję wirtualnej wizytówki. Musimy zadbać nie tylko o jej aspekty techniczne, lecz także wizualne, szczególnie gdy rozwijamy biznes związany z branżą beauty.

Warto również systematycznie udzielać się w mediach społecznościowych, które są doskonałą przestrzenią do nawiązywania relacji z odbiorcami. Kolejnym skutecznym sposobem na promocję naszej firmy jest rozdawanie gadżetów reklamowych. Praktyczne, oryginalne i wyróżniające się dobrą jakością przedmioty są mobilnym nośnikiem informacji o marce, pomagają budować jej pozytywny wizerunek i rozpoznawalność wśród odbiorców, a także wpływają na utrwalenie się firmy w świadomości ludzi. Swoje zadanie spełni nawet tak standardowy przedmiot jak długopis, na którym umieścimy logo marki wraz z najistotniejszymi informacjami. Branża beauty oferuje jednak o wiele ciekawsze gadżety reklamowe.

Lusterko

Wykonywanie makijażu czy sprawdzanie wyglądu nie byłoby możliwe bez lusterka. Jest to jeden z najbardziej potrzebnych i praktycznych gadżetów, dlatego swoim klientkom możemy podarować małe lusterka, które schowa się do kosmetyczki i torebki. Zadbajmy o to, aby na lusterku znalazło się logo naszej firmy. Warto też wspomnieć, że jest to jeden z najtańszych gadżetów reklamowych – koszt za sztukę zazwyczaj nie przekracza 2 zł.

Kieszonkowa szczotka

Szczotka to, podobnie jak lusterko, jeden z tych przedmiotów, po które sięgamy każdego dnia. Obdarowując klientki szczotkami, możemy mieć pewność, że będą regularnie z nich korzystać. Dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na kieszonkowe szczotki, które zmieszczą się w torebce. Warto także rozważyć zamykaną wersję szczotki z lusterkiem. Taki gadżet sprawdzi się zwłaszcza w przypadku promocji salonów fryzjerskich.

Pomadka ochronna

Delikatna skóra ust potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji opartej na nawilżeniu i ochronie przed czynnikami atmosferycznymi, na przykład słońcem, wiatrem i mrozem. Z tego względu praktycznym gadżetem reklamowym są pomadki ochronne. Warto zdecydować się na takie, które mają filtr ochronny (minimum SPF15) i wyróżniają się pięknym zapachem. Jeśli zamkniemy nasz kosmetyk w ekologicznym, w 100% biodegradowalnym opakowaniu, z pewnością podbijemy serca kobiet, które cenią ekologiczne rozwiązania.

Kosmetyczka

Kosmetyki i przybory kosmetyczne musimy w czymś przechowywać. W tym celu świetnie sprawdzają się kosmetyczki, szczególnie te w niewielkich rozmiarach, które zmieszczą się w torebce. Taki drobiazg w postaci saszetki na zamek jest kolejnym praktycznym gadżetem. Za jego zaletę można uznać spore pole, na którym umieścimy treści reklamowe – nie tylko logo, lecz także adres strony internetowej i dane kontaktowe.

Zd. główne: fotostrobi/pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Na co zwrócić uwagę przy wyborze kubka termicznego?
Na co zwrócić uwagę przy wyborze kubka termicznego?
Kubek termiczny na miarę potrzeb. Jak wybrać, żeby nie żałować?
Długopis – idealny prezent dla każdego okazania
Długopis – idealny prezent dla każdego okazania
W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym technologia staje się coraz bardziej powszechna, długopis może wydawać się jedynie skromnym narzędziem do pisania.
W czym pomoże agencja reklamowa?
W czym pomoże agencja reklamowa?
Czy wiesz, w jaki sposób możesz wykorzystać pomoc agencji reklamowej do skuteczniejszej promocji swojej firmy? Jeśli nie, koniecznie sprawdź możliwości, jakie mogą się przed Tobą otworzyć!
Ostatnie wpisy