Bidon czy butelka – jaki gadżet firmowy wybrać?

Bidon czy butelka – jaki gadżet firmowy wybrać?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Gadżety reklamowe, wpisujące się w panujące trendy zdrowego i ekologicznego trybu życia, to dobry wybór dla każdej firmy, która chce zaznaczyć swoją obecność w świadomości konsumentów.

W gruncie rzeczy nie ma większego znaczenia, czy na swój gadżet firmowy wybierzesz butelkę, czy bidon. Różnica między nimi jest minimalna – z założenia bidon daje większą gwarancję szczelności. Jednak butelki dostępne na rynku coraz częściej również są niezawodne. Pytanie właściwe nie brzmi więc bidon czy butelka, ale jakie bidony i butelki wybrać?

Plastik, szkło czy metal?

Butelki i bidony dostępne są na rynku w niezliczonych wariantach – mają różne kolory, kształty i pojemność, a do tego mogą być zrobione z mniej lub bardziej ekologicznych materiałów. Najpopularniejsze z nich to:

  • plastik – najtańszy i najbardziej różnorodny wariant, ale najmniej ekologiczny. Zbyt cienki plastik może ulegać deformacjom, nie jest też w pełni odporny na wysokie temperatury. Oprócz tego niektóre tworzywa w pewnych warunkach mogą wydzielać niebezpieczne toksyny;
  • metal – do ich tworzenia stosuje się wysokiej jakości metal z powłoką ochronną. Taki materiał nie ulega korozji ani deformacji. Co więcej, nie jest szkodliwy dla zdrowia, ponieważ nie zawiera niebezpiecznych toksyn i innych dodatków. Butelki metalowe mogą być też termoizolacyjne, doskonałe na ciepłe napoje;
  • szkło – opcja droższa, ale zdecydowanie bardziej przyjazna środowisku i elegancka. Idealna do ciepłych i zimnych napojów. Nie wchłania zapachów i nie zabarwia się. Niestety takie butelki łatwo mogą ulec zniszczeniu.

Mniej popularnymi materiałami, ale już spotykanymi, a przy tym ekologicznymi, są bambus i tritan, czyli tworzywo sztuczne bez toksycznego BPA.

Kształt, kolor i pojemność

Wybór koloru powinien być podyktowany przede wszystkim identyfikacją wizualną firmy, ale też wydarzeniem lub akcją, którą gadżet ma promować. W najprostszym wariancie butelka może być przezroczysta lub w jednolitym kolorze z nadrukowanym logo. Mogą znajdować się na niej także inne elementy graficzne, takie jak hasła reklamowe, rysunki czy wzorki.

Kształt butelki powinien być wygodny dla użytkownika i uniwersalny. Pojemnik musi dobrze leżeć w dłoni i mieścić się w standardowych uchwytach rowerowych oraz kieszeniach plecaków.

Pod względem pojemności standardową opcją wydają się butelki półlitrowe i litrowe, jednak jeśli pasuje to do odbiorcy docelowego, można wybrać rozmiary nietypowe, np. mniejsze i idealne do torebki dla aktywnych kobiet.

Oprócz tego gadżet może być wyposażony w specjalne uchwyty, pokrowce termoizolacyjne, gumowe osłonki, miarki, a nawet spryskiwacze. Wszystko to ułatwia użytkowanie naczynia. Nowoczesne modele butelek sportowych mogą być dodatkowo wyposażone w wylewki do picia, dzięki którym można pić podczas ruchu.

Bidon i butelka – gadżet nie tylko dla aktywnych

Butelka sportowa jest nie tylko stylowym dodatkiem, ale także funkcjonalnym gadżetem do szybkiego gaszenia pragnienia. To upominek idealny dla osób prowadzących aktywny tryb życia, zabieganych i w ciągłej podróży, ale także dla każdego, kto troszczy się o los planety. Będzie też nieocenioną pomocą w upalne dni. To doskonały nośnik informacji o firmie – praktyczny, uniwersalny, długotrwały, przystępny cenowo i nienatrętny.

Butelka lub bidon to dobry wybór bez względu na to, jaką działalność prowadzisz. Możesz wręczać ją pracownikom w welcome packach, klientom w ramach promocji lub partnerom biznesowym.

Zdjęcie główne: Liliana Drew/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co może być firmowym gadżetem?
Co może być firmowym gadżetem?
Chcesz stworzyć gadżety dla swojej firmy? Zobacz, co może nimi być.
Nietypowe zegary, które zachwycą Twoich gości!
Nietypowe zegary, które zachwycą Twoich gości!
Praktyczne i stylowe zegary, które ożywią Twoje wnętrza. Sprawdź naszą listę propozycji.
Jak wybrać najlepsze słodycze reklamowe – przewodnik dla przedsiębiorców
Jak wybrać najlepsze słodycze reklamowe – przewodnik dla przedsiębiorców
Wybór odpowiednich słodyczy reklamowych może być kluczowy dla sukcesu Twojej kampanii promocyjnej. Smaczne, atrakcyjne i oryginalne produkty z logo firmy mogą zyskać sympatię klientów i wzmocnić rozpoznawalność Twojej marki. Oto przewodnik, który pomoże przedsiębiorcom wybrać najlepsze słodycze reklamowe, uwzględniając cel kampanii, rodzaj słodyczy, jakość, personalizację, opakowanie, budżet oraz zdrowe i ekologiczne alternatywy.
Ostatnie wpisy