Artykuł sponsorowany
Chociaż media są codziennie wykorzystywane do promowania marki, zgodnie z wieloma badaniami, prawie 100% respondentów stwierdziło, że narzędzie komunikacji, które najbardziej zachęca ich do drugiego kontaktu z firmą, to gadżet promocyjny.
Liczne doświadczenia potwierdzają, że około 50% ludzi zawsze ma przy sobie lub używa w pracy przynajmniej jednego spersonalizowanego gadżetu promocyjnego, jakim może być długopis, powerbank, kubek, słuchawki, kalendarz, notes lub ładowarka. Innym pomysłem mogą być kubki lub zapalniczki zippo benzynowe.
Pandemia sprawiła, że wiele dużych korporacji dostrzegło korzyść w umożliwieniu osobom zatrudnionym pracę z domu. Firmy takie jak Google, Facebook i Twitter twierdzą, że ich pracownicy mogą pracować zdalnie przez długi czas.
Oczekuje się, że przedsiębiorstwa na całym świecie pójdą w ich ślady. Oznacza to, że coraz więcej pracowników będzie potrzebować do pracy odpowiednich produktów, aby pomóc im zachować produktywność nawet w domowych biurach. Zastanów się nad rzeczami, które ułatwiają pracę, utrzymują łączność pracowników oraz zapewniają chwilę potrzebną na relaks.
Może to być podkładka pod mysz lub specjalna zasuwka na kamerę w telefonie czy w laptopie. Ponadto dobrym pomysłem będzie etui do telefonu, które możesz zakupić na stronie https://campur.pl/Etui-do-Samsung-c41.
Kiedy pracownicy wrócą już do biura, będą chcieli być odpowiednio chronieni. Możesz ograniczyć ryzyko i podnieść morale pracowników, dając swojemu zespołowi wszystko, czego potrzebują, aby zachować zdrowie i bezpieczeństwo. Niezbędne środki sanitarne, które nie tylko utrzymują miejsce pracy pracowników w czystości, ale także pomagają im zachować produktywność, z pewnością będą w tym roku popularnym trendem w zakresie produktów promocyjnych.
Oczywiście podstawowe środki ochrony osobistej, takie jak maski, rękawiczki i środki odkażające, mają tutaj kluczowe znaczenie. Poza tym dodaj nieco klasyki i postaw na pióra kulkowe i notesy.
Według badania ASI Ad Impressions z 2020 r., 46% konsumentów ma bardziej przychylną opinię o reklamodawcy, jeśli otrzymany przez nich produkt promocyjny jest przyjazny dla środowiska.
W dzisiejszych czasach konsumenci szukają czegoś więcej niż tylko wysokiej jakości produktów i usług. Szukają marek, które są zgodne z ich osobistymi wartościami. Dlatego wręczenie ekologicznego produktu promocyjnego jako prezentu nie tylko pomoże zaprezentować etykę Twojej firmy, ale także sprawi, że Twoja marka będzie bardziej wiarygodna, a tym samym zyska na popularności. Świetnym rozwiązaniem będą tutaj plecaki z recyklingu, torby wielokrotnego użytku lub eko pojemniki na żywność.
Tech produkty promocyjne są aktualnie na czasie, a ponieważ życie domowe i zawodowe zderzają się ze sobą, popyt na produkty bezprzewodowe będzie większy niż kiedykolwiek wcześniej. Zdalne biuro podsyciło potrzebę elastyczności w miejscach pracy i zmniejszenie bałaganu w przewodach.
Ponadto, gdy nasz świat zostanie mocno osadzony w przestrzeni cyfrowej, zapotrzebowanie na produkty bezprzewodowe będzie nadal rosło. Wszystko – od naszych spotkań po obchody świąt – wydaje się być w dzisiejszych czasach online. Nikt nie chce być przywiązany do gniazdka, gdy jest w trakcie rozmowy wideo.
Bezprzewodowa ładowarka do telefonu, głośnik lub klawiatura będą oryginalnymi gadżetami, dzięki którym zyskasz niemało pozytywnych opinii.
Konsumenci chcą produktów, które rozpoznają, czy to w sklepach, w mediach społecznościowych, czy w Internecie. Cieszą się one dobrą opinią i odpowiednią ceną. Rozdawanie rozpoznawalnych artykułów promocyjnych sprawia, że wydają się one bardziej pożądane i dostosowują Twoją markę do produktu wysokiej jakości.
Produkty inspirowane handlem detalicznym mają podobny wygląd do produktów markowych, ale są bardziej przyjazne dla budżetu. Ponadto będziesz mógł dostosować produkty do swojej marki.
Zdjęcie główne artykułu: fot. Ady TeenagerInRO, źródło: unsplash.com