Odpowiednie prezenty na targach pomagają w dotarciu do potencjalnych klientów i wspierają komunikaty marketingowe, które zachęcają uczestników do zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Sprawdź, jakie gadżety reklamowe warto zabrać na targi branżowe, by osiągnąć najlepsze efekty.
To idealne prezenty firmowe, które możesz wręczać na targach czy konferencjach, ale też przy okazji rekrutacji oraz szkoleń. Przecież potencjalni klienci i partnerzy biznesowi muszą w jakiś sposób zapisać wszystkie cenne informacje na temat Twojej oferty!
Pamiętaj, by ozdobić każdy notatnik i długopis logo firmy. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do pożądanej grupy docelowej i staniesz się bardziej rozpoznawalny.
Jeśli szukasz elementu promocyjnego, z którego faktycznie będą korzystać uczestnicy wydarzenia, zwróć uwagę na przenośną ładowarkę. Przyda się podczas podróży, seminariów i spotkań wyjazdowych. Ozdób ją logo swojej firmy. Twoi klienci będą Ci wdzięczni, gdy w drodze do domu nie będą musieli się martwić, czy telefon przypadkiem nie rozładuje się im w najmniej spodziewanym momencie.
Mówi się, że droga do serca prowadzi przez żołądek – ta zasada obowiązuje również w biznesie. Nie ma słodszego sposobu na rozpowszechnienie marki niż dodanie logo do opakowań i etykiet popularnych słodyczy i przekąsek. Klienci docenią Twoje starania, gdy będą mieli ochotę na coś słodkiego podczas długich targów branżowych.
Akcesoria do telefonu cieszą się dużą popularnością. Jeśli chcesz wywrzeć pozytywne wrażenie na potencjalnych klientach lub współpracownikach, pomyśl o etui albo specjalnym uchwycie na smartfona. Szeroki wybór fasonów pozwoli Ci wyróżnić Twoją markę na tle innych.
Nic dziwnego, że torba na ramię znajduje się na tej liście – może łatwo pomieścić wszystkie gadżety z targów. Pamiętaj, by torby promocyjne miały wyszyte logo z nazwą Twojej firmy lub unikalny projekt przyciągający wzrok.
Markowe urządzenia audio, takie jak głośniki bluetooth i słuchawki bezprzewodowe, zajmują zawsze wysokie miejsce na liście produktów promocyjnych premium. Częściowo wynika to z tego, że ludzie po prostu uwielbiają otrzymywać nowe gadżety, zwłaszcza gdy są bezpłatne. Ponadto taki sprzęt przydaje się podczas podróży służbowych, niezależnie od tego, czy jedziesz pociągiem, lecisz samolotem, czy chcesz odpocząć w pokoju hotelowym.
Targi często odbywają się zimą, więc klienci z powodu suchego powietrza mogą mieć wtedy problem ze spierzchniętymi wargami. Warto wyjść naprzeciw ich potrzebom i zaproponować im balsam do ust, pomadkę lub szminkę. Dodatkową korzyścią z tego gadżetu jest fakt, że klienci prawdopodobnie będą używać go przez wiele miesięcy i za każdym razem przypomną sobie o Twojej firmie. I nie, nie jest to gadżet wyłącznie dla pań!
Lista upominków promocyjnych bez t-shirtów z nadrukiem jest jak impreza sylwestrowa bez szampana – po prostu czegoś tu brakuje. Warto pamiętać jednak, by zamówić koszulki z logo firmy w różnych rozmiarach, aby każdy klient mógł bez problemu skorzystać z tego dodatku.
Koszulki to jeden z najbardziej poszukiwanych gadżetów na targach. Niektórzy uczestnicy urządzają nawet swoiste „polowanie” na nie. Można je łatwo zapakować i wziąć do domu, a później nosić w czasie treningu lub spaceru. Przywołują wspomnienia z wydarzenia, a dodatkowo zwiększają ekspozycję marki i przyciągają potencjalnych klientów. Oferują dużo miejsca na branding i kreatywne komunikaty marketingowe. To dość bezpieczny prezent, ponieważ większość osób lubi go dostawać.
Na targach uczestnicy będą rozmawiać i spotykać setki osób, co sprawia, że miętówki są praktycznym i pożądanym upominkiem. Przydadzą się w każdej sytuacji i zwiększają pewność siebie, dzięki czemu można łatwiej nawiązać kontakt z innymi uczestnikami targów. Mają niewielkie rozmiary, dlatego warto je rozdawać zarówno potencjalnym klientom, jak i współpracownikom; łatwo je także schować chociażby do kieszeni. Dodatkowo pomagają w promocji firmy.