Naklejki reklamowe – zastosowanie

Naklejki reklamowe – zastosowanie

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Naklejki dedykowane reklamowaniu produktów i usług towarzyszą nam na każdym kroku – widzimy je w sklepach, punktach usługowych, przychodniach, szkołach czy urzędach oraz na powierzchniach produktów i ich opakowań. Pokrywają różnorodne przestrzenie – od szkła, poprzez tworzywa sztuczne, na kartonach i papierze skończywszy. Jakie jest ich zastosowanie i gdzie szczególnie warto je umieszczać?

Jakie są zastosowania naklejek reklamowych?

Naklejki reklamowe  to materiały – skuteczne, estetyczne i niedrogie. Dlatego też firmy bardzo często korzystają z możliwości, jakie oferują. Warto jednak wiedzieć, że naklejki spełniają nie tylko rolę reklamy, ale również ostrzeżenia czy źródła informacji, więc ilość ich zastosowań jest naprawdę ogromna.

Naklejki holograficzne

Naklejki holograficzne mienią się i lśnią dzięki specjalnej folii holograficznej użytej do ich druku. Dzięki temu zwracają uwagę użytkowników. Najczęściej stosuje się je na:

  • sprzęcie elektronicznym,
  • sprzęcie sportowym,
  • opakowaniach produktów,
  • kosmetykach,
  • pojazdach.

Wyposażone w mocny i trwały klej, naklejki holograficzne sprawdzają się na większości powierzchni, odznaczają się również dużą odpornością na odklejanie, wilgoć i uszkodzenia mechaniczne.

Naklejki dwustronne

Naklejki dwustronne mogą być zadrukowane i oglądane z dwóch stron, toteż nakleja się je na przezroczystych powierzchniach ze szkła lub plexi. To świetny sposób na to, aby klient zobaczył kierowaną do niego reklamę zarówno wchodząc, jak i wychodząc z punktu usługowego. Naklejki dwustronne stosowane są:

  • na drzwiach szklanych w punktach usługowych,
  • na szklanych przegrodach w aptekach, urzędach czy przychodniach,
  • na szklanych butelkach – w tym przypadku naklejki spełniają rolę dekoracyjną. Zwykle na jednej stronie (zewnętrznej) producent umieszcza na nich informacje dotyczące składu, daty przydatności, itp., na drugiej natomiast (wewnętrznej, oglądanej przez szkło) duże logo i nazwę produktu,
  • na szybach pojazdów.

Naklejki podłogowe

Nieco inne wymagania muszą spełniać naklejki podłogowe – są narażone na intensywne ścieranie, wilgoć i zabrudzenia. Należy też pamiętać, że ich powierzchnia nie może być śliska. Dla osiągnięcia pożądanej wytrzymałości poddawane są więc laminacji lub powlekane żywicą. Zwykle naklejki podłogowe spotykamy:

  • w wejściach do sklepów,
  • na halach, w magazynach – wówczas naklejki te mogą spełniać rolę ostrzegawczą lub informacyjną,
  • w urzędach – naklejki mogą mieć funkcję zarówno reklamową, jak i informacyjną,
  • w szkołach i przedszkolach.
naklejka z napisem STAND HERE umieszczona na podłodze

Naklejki z własnym nadrukiem

Chcesz podziękować klientowi za złożenie zamówienia lub sprawić, aby na długo zapamiętał Twoje właśnie produkty? Zamów naklejki z własnym nadrukiem i umieść na nich grafikę o dowolnej treści – możesz zaprojektować nie tylko własną szatę graficzną i treść, ale również wybrać rodzaj papieru, laminatu, kształt i wielkość swoich naklejek. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoje naklejki będą integralną częścią Twojej marki oraz jej wyjątkową i skuteczną reklamą.

Naklejki ostrzegawcze i BHP

Stosowane w halach produkcyjnych, fabrykach, magazynach, naklejki ostrzegawcze i BHP spełniają funkcję nieco odmienną niż reklamowe – informują o zagrożeniach, niebezpieczeństwach czy konieczności stosowania określonych procedur. Mogą również wskazywać drogę w konkretne miejsca usprawniając pracę zakładu.

Tego rodzaju naklejki stosuje się na różnych powierzchniach: drzwiach, podłogach, tablicach informacyjnych, maszynach i urządzeniach.

Naklejki z logo

Naklejki mogą powstać w oparciu o indywidualne preferencje zamawiającego i zawierać nadrukowane logo firmy. Stanowią wówczas jasną reklamę konkretnej marki, jej usług lub produktów. Klienci często zamawiają naklejki zawierające samo logo w otoczeniu barw firmowych i umieszczają je na:

  • opakowaniach produktów,
  • paczkach, w których produkty przesyłane są do klientów,
  • materiałach reklamowych – folderach, próbkach produktów, gadżetach.

Wysokiej jakości naklejki dobrze trzymają się na różnego rodzaju powierzchniach – szkle, tworzywach sztucznych, metalu, tekstyliach, kartonie, papierze.

Podsumowanie

Naklejki stanowią skuteczne i estetyczne materiały reklamowe, trudno się więc dziwić, że zdobią wszelkie możliwe powierzchnie i dostępne są w wielu różnorodnych, atrakcyjnych wariantach. Jeśli chcesz jednak osiągnąć marketingowy sukces, koniecznie zdecyduj się na spersonalizowane naklejki. 

Zdjęcia: materiał Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Kserokopiarka Bizhub 224 – wszystko, co należy o niej wiedzieć
Ergonomia to współcześnie kluczowe pojęcie używane w kontekście wyposażenia biur oraz organizacji pracy.
Gadżety reklamowe — sprawdź, jakie mają znaczenie dla Twojej firmy! Jak artykuły reklamowe wpływają na sprzedaż?
Gadżety reklamowe — sprawdź, jakie mają znaczenie dla Twojej firmy! Jak artykuły reklamowe wpływają na sprzedaż?
Postęp technologiczny był szybki, a gadżety stały się mocno zintegrowane z naszym życiem. W rezultacie gadżety reklamowe stają się coraz ważniejsze dla firm w szerzeniu świadomości i budowaniu ich marki.
Co daje ci personalizacja gadżetów firmowych?
Co daje ci personalizacja gadżetów firmowych?
Chcesz podarować klientom, partnerom biznesowym lub pracownikom wyjątkowe gadżety firmowe? Zastanawiasz się, czy warto je spersonalizować? Sprawdź!
Ostatnie wpisy