Skuteczna strategia marketingowa to taka, w której nie brakuje działań promocyjnych. Zaufanie klientów możemy zdobyć dzięki praktycznym gadżetom reklamowym, zwiększającym rozpoznawalność marki. Obecnie szczególnie dobrym wyborem są ekologiczne produkty, na przykład bidony na wodę.
Gadżet reklamowy to niepozorny, ale praktyczny nośnik, który pomaga kreować pozytywny wizerunek marki i zwiększa jej rozpoznawalność wśród odbiorców. Metoda promowania oparta na rozpowszechnianiu wśród klientów akcesoriów z logo firmy jest stosowana już od wielu lat. Aby jednak była ona skuteczna, gadżety reklamowe trzeba zaprojektować w przemyślany sposób. Drobiazgi powinny być praktyczne i wykonane z dobrej jakości materiałów, dzięki temu dłużej posłużą obdarowanym klientem. W obecnych czasach coraz bardziej podkreśla się znaczenie ekologicznych wartości, stąd najlepiej wybierać gadżety wielorazowego użytku, które będą mogły być wykorzystywane nawet przez kilka lat. Jaki prezent reklamowy się sprawdzi? Dobrym pomysłem będzie zaprojektowanie własnego bidonu na wodę, na którym zostanie umieszczone logo marki.
Jeśli chcemy, aby nasza firma była kojarzona z propagowaniem zdrowego stylu życia i szlachetnych wartości, musimy podejmować odpowiedzialne działania. Reklamowanie marki za pomocą tanich i bezużytecznych licznych gadżetów nie pomoże w budowaniu profesjonalnego i godnego zaufania wizerunku. Lepiej postawić na jeden bądź dwa skuteczne akcesoria reklamowe. W kontekście światowych dyskusji na temat szkodliwości plastiku i oszczędności wody warto wybrać na gadżet swojej marki bidon. Butelka wielorazowego użytku to praktyczny i uniwersalny produkt, który sprawdzi się w szkole, pracy, na siłowni czy podczas podróży. Bidon pomaga również budować nowe i zdrowe nawyki, takie jak regularne picie wody czy zrezygnowanie z jednorazowych plastikowych butelek.
Wartościowy gadżet reklamowy sprawi, że nasza marka będzie pozytywnie odbierana i zapadnie w pamięć odbiorców. Nadruk na bidonie, przedstawiający logo firmy i ewentualnie najważniejsze informacje, na przykład sposób kontaktu, powinien być nienachalny i elegancki, najlepiej zgodny z identyfikacją wizualną marki. Dzięki temu zwiększymy szanse na rozpowszechnienie informacji o firmie.
Podczas wyboru bidonu, który ma pełnić rolę gadżetu reklamowego, musimy zwrócić uwagę na trzy kwestie:
Najlepsze akcesoria marketingowe to te praktyczne, ponieważ takie są często użytkowane. Wybierajmy bidony poręczne (do jednoręcznego użycia) i łatwe do umycia. Warto zdecydować się na modele, które można myć w zmywarce. Zwracajmy uwagę także na staranność wykonania butelki i jakość materiału. Unikajmy bidonów wytworzonych z plastiku. Nie jest to zbyt ekologiczny wybór, poza tym plastik wpływa na zmianę smaku wody. Znacznie lepszym wyborem będą butelki stalowe, tritanowe, wykonane z trzciny cukrowej lub szklane.
Bierzmy pod uwagę także uniwersalność gadżetu. Stawiajmy na bidony, które sprawdzą się podczas podróży, pieszej wycieczki czy jazdy na rowerze. Na koniec wspomnijmy jeszcze o wyglądzie: bidon reklamujący naszą markę powinien być estetycznie wykonany, dzięki temu firma będzie pozytywnie się kojarzyła.
zdj. główne: cottonbro studio/pexels.com