Ekipa rozpoczyna współpracę z marką Herlitz. Wkrótce rynek „ekipowych gadżetów” powiększy się o nowe produkty.
Za ponad miesiąc rozpoczęcie roku szkolnego, więc część rodziców myśli już o przyborach dla swoich pociech. W tym roku hitem może okazać się szkolna wyprawka projektu Ekipy.
W najbliższych tygodniach na rynku znajdziemy zeszyty i teczki sygnowane logotypem Ekipy Friza.
Kolekcja zeszytów i teczek składa się z 2 linii kreatywnych. W ramach limitowanej edycji, w każdej z nich powstało 6 różnych projektów graficznych. W sumie kolekcja składa się z 12 różnych okładek.
W okresie od sierpnia do września do sprzedaży ma trafić około 6-7 milionów sztuk produktów. Będą to teczki rysunkowe A4, a także zeszyty A5 i A4.
Produkty będą posiadały logotyp Ekipy oraz logo marki Herlitz, producenta artykułów szkolnych.
Herlitz to kolejna marka, która rozpoczyna współpracę z Ekipą – idolami młodzieży. Wcześniejsza współpraca Ekipy z lodami Koral okazała się strzałem w 10.
Sprawdź jakie jeszcze „ekipowe gadżety” są popularne wśród nastolatków.
źródło zdjęcia głównego: pexels.com