Artykuł sponsorowany
Jednym z coraz częstszych elementów kampanii wizerunkowej oraz marketingowej są upominki firmowe wręczane zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Warto jednak pamiętać, że nie może być to byle jaki gadżet, ale coś, co rzeczywiście wpłynie korzystnie na kampanię. Podpowiadamy, jakie upominki sprawdzą się najlepiej.
Budowanie trwałych relacji z klientami jest niezwykle istotne zarówno ze względów czysto marketingowych, jak i wizerunkowych. Dość sporą rolę w tworzeniu takiej relacji odgrywają na przykład prezenty firmowe. Ich celem jest stworzenie poczucia przywiązania do marki, pogłębienie świadomości jej istnienia oraz skuteczne reklamowanie produktów lub usług oferowanych przez firmę. Jednak jakie upominki wybrać?
Zawsze przydatnym upominkiem będzie notatnik oraz długopisy na zamówienie. Sprawdzą się praktycznie w każdej branży, więc są także prezentem dość uniwersalnym. Można zapisywać w nim terminy ważnych wydarzeń, pomysły i plany, szkice projektów lub dane kontaktowe współpracowników. Przez wiele użytecznych walorów, są one jednymi z najczęściej wybieranych upominków reklamowych.
Innym dość popularnym oraz sprawdzonym pomysłem na prezent dla klientów biznesowych są kalendarze. Jednak najważniejsze jest w tym przypadku, aby wręczyć taki upominek w odpowiednim okresie – najlepiej wręczyć kalendarz na nowy rok w okolicy świąt Bożego Narodzenia lub generalnie końca roku. Na rynku znajdziesz modele wiszące w różnych formatach, a także biurkowe. Klienci mogą skorzystać z nich zarówno w domu, jak i w siedzibie swojej firmy.
Świetnym pomysłem na prezent dla kontrahentów jest także zestaw filiżanek do biura. Jest to nie tylko bardzo elegancki upominek, ale także niezwykle użyteczny – można wykorzystać go na przykład podczas konferencji i spotkań z klientami.
Świetnym pomysłem na prezent dla klientów indywidualnych są materiałowe torby, na których z łatwością nadrukujesz logo swojej firmy. To popularne prezenty reklamowe, które jednak najlepiej wybierać w neutralnej stylistyce, aby klienci z chęcią z nich korzystali i nosili je na co dzień.
Dobrym pomysłem są także niezwykle użyteczne gadżety takie jak klasyczny kubek z nadrukiem, kubek termiczny, termos lub sportowy galon na wodę. Takie prezenty z pewnością ucieszą Twoich klientów swoją praktycznością.
Naprawdę ciekawym i niewielkim prezentem są także zapalniczki. Taki mały gadżet łatwo wyprodukujesz, a z pewnością będzie on przydatny dla Twoich klientów. Jeśli szukasz miejsca, w którym przygotujesz takie właśnie materiały reklamowe, to koniecznie odwiedź stronę internetową https://fitchoice.eu/.
Genialnym upominkiem, który możesz podarować klientom indywidualnym, są także ręczniki. Sprawdzą się one szczególnie w sezonie wakacyjnym, jako gadżet na plażę lub basen, ponieważ W takich miejscach ręcznik z nadrukiem zostanie dostrzeżony przez wiele osób.
Ten ostatni przykład pokazuje nam, jak ważne jest także, aby dopasować odpowiednio prezenty do pory roku. Ręczniki sprawdzą się świetnie latem, zaś kubki termiczne w okresie jesienno-zimowym, a kalendarze na sam koniec starego roku lub z początkiem nowego. Warto kierować się takimi niuansami w planowaniu kampanii.
Zdjęcie główne: RODNAE Productions/pexels.com