Breloki najczęściej nosimy przy kluczach. Ale nie tylko. Zdarza się, że wieszamy je nad biurkiem czy na lusterku w samochodzie. To jeden z bardziej funkcjonalnych gadżetów reklamowych.
Brelok to upominek, z którego klienci korzystają bardzo często. To jeden z tych gadżetów reklamowych, których nie rzuca się w kąt. Jeżeli dodatkowo brelok jest estetycznie wykonany, ma zabawny przekaz albo ładną formę to może służyć przez wiele lat. Dobrym patentem są także breloki, które zawierają dodatkową funkcję. Jakie breloki reklamowe zadowolą kierowców? Podpowiadamy!
Okrągłe breloki dają możliwość dołączenia do nich żetonu do sklepowego wózka. Otrzymujemy wówczas gadżet 2w1. Idealne rozwiązanie dla kierowców płci żeńskiej, którzy statystycznie znacznie częściej robią duże zakupy do domu. Taki brelok charakteryzuje się sporą przestrzenią na grawer reklamowy.
Kolejną inspiracją na gadżet 2w1 jest brelok-latarka. Otrzymujemy nie tylko sporych rozmiarów znacznik do kluczy, dzięki któremu łatwiej je znaleźć, ale też podręczną latarkę, która może się przydać w wielu różnych sytuacjach podczas podróży.
Dwustronne breloki to najprostsze z dostępnych rozwiązań. Awers daje nam przestrzeń reklamową, rewers jest idealnym miejscem na dodatki. Ciekawa grafika, zabawna sentencja, życzenia bezpiecznej drogi. W przypadku breloków dwustronność jest dużym atutem.
Breloki z dodatkową zawieszką to patent na pogodzenie gustu grupy docelowej oraz sporej przestrzeni reklamowej dla naszej firmy. Jedna płytka przeznaczona jest na dane, logo i hasło reklamowe przedsiębiorstwa. Dodatkowa zawieszka to symbol powiązany z klientem: rower, zwierzę, puszka z napojem, czterolistna koniczyna…
Skórzane breloki to gadżet premium. Eleganckie i funkcjonalne połączenie skóry i metalowej płytki daje szerokie możliwości reklamowe. Brelok prezentuje się bardzo elegancko i będzie pasował do każdego klienta, który ceni sobie wysoką jakość i stylowe dodatki.
Brelok, który ma funkcję pendrive’a, to gadżet z kategorii premium. Pendrive może kształtem nawiązywać do motoryzacji, ale niekoniecznie. Na zwykłym prostokątnym USB można wygrawerować sentencję: „Jedź ostrożnie!”, a z drugiej strony umieścić logo firmy.
Samochodu, ciężarówki, autobusu… Takie breloki przeznaczone są dla konkretnych grup zawodowych kierowców. Idealnie sprawdzą się wśród TIR-owców czy w grupie zawodowo zajmującej się transportem osób.
Brelok będący wierną kopią kierownicy pojazdu konkretnej marki to świetny dodatek do kluczy dla gadżeciarza. Co prawda taka zawieszka nie ma zbyt wiele miejsca na grawer, ale na pewno podbije serce niejednego kierowcy.
Św. Krzysztof jest patronem wszystkich kierowców. Pomysłem na branżowy gadżet dla grupy docelowej związanej z Kościołem lub wspólnotami religijnymi jest wykorzystanie tego symbolu. Może to być figurka świętego lub krótka modlitwa o wstawiennictwo.
Taki brelok zachwyci nie tylko motoryzacyjnych maniaków, ale również mechaników. Do wyboru są naprawdę przeróżne kształty. Od skrzyni biegów poprzez silnik aż po tłoki. Taki brelok to świetna reklama dla producentów części samochodowych.
Szukasz innych inspiracji motoryzacyjnych? Przeczytaj o pomysłach na prezent dla miłośniczki samochodów.