Co może być firmowym gadżetem?

Co może być firmowym gadżetem?

Gadżety reklamowe
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Swoją firmę możesz reklamować nie tylko tradycyjnymi sposobami jak reklamy w sieci czy gazetach. Innym, dobrym pomysłem będzie zainwestowanie w gadżety firmowe. Zobacz, co może nimi być.

Wybór gadżetów firmowych

Gadżety firmowe są doceniane w wielu firmach na całym świecie. Jeśli i ty chcesz na nie postawić, możesz dobrać je samodzielnie lub poprosić o pomoc specjalistę. Rozważ różne możliwości, które dopasowane będą do profilu twojego przedsiębiorstwa oraz grupy docelowej. Możesz wybrać mniejsze upominki jak smycze, długopisy, notatniki czy breloki, albo postawić na niego większe na przykład puchary, kubki, czapki, parasolki lub koszulki firmowe. Jeśli chcesz bardziej docenić swoich kontrahentów czy stałych klientów, zdecydować możesz się na droższe gadżety w postaci pendrive z logiem firmy czy na inne małe AGD. 

Podejmując decyzję o zakupie gadżetów firmowych, na samym początku rozważ, ile realnie możesz na nie przeznaczyć budżetu. Pamiętaj także o obmyśleniu planu, kiedy i gdzie wręczane będą gadżety reklamowe. Zwróć ponadto uwagę na to, aby na upominkach poza nazwą firmy znajdowało się również logo, a ich barwy były spójne z tymi, które panują w przedsiębiorstwie.

Papier firmowy

Innym kluczowym elementem identyfikacji wizualnej firmy jest papier firmowy, który sam w sobie nie jest do końca gadżetem. Papier to jednak podstawowy nośnik informacji o przedsiębiorstwie i służy do codziennej komunikacji biznesowej. To właśnie dzięki niemu twoja firma będzie postrzegana jako stabilna i bardziej wiarygodna. Ponadto to proste rozwiązanie będzie oddawało istotę osobowości twojemu biznesowi, sprawdzi się w różnych sytuacjach i zapadnie w pamięć. 

Właśnie dlatego, wybierając papier firmowy, zwróć uwagę na to, aby nie był zbyt ozdobny, ponieważ to za jego pomocą wymieniać będziesz się informacjami i przesyłać będziesz formalne pisma. Ozdobną papeterię zostaw na tworzenie zaproszeń lub podziękowań, ponieważ tutaj sprawdzi się doskonale. Oficjalny papier spełniać powinien pewne kryteria. Aby mógł spełniać swoją rolę, to jest służyć do usprawnienia komunikacji, musi mieć charakter informacyjny, a co za tym idzie, powinna pojawić się na nim nazwa firmy, adres siedziby, adres strony internetowej, numer telefonu, oraz adres e-mail. Możesz dodać do niego logo oraz slogan reklamowy swojej firmy.

Fot.: Brina Blum/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Reklama – jak ją tworzyć i jak działać na klienta?
Reklama – jak ją tworzyć i jak działać na klienta?
Reklama to podstawowy sposób na dotarcie do klienta i zwiększenie zysków firmy. Jak jednak stworzyć skuteczną reklamę i co zrobić, by działała na klienta?
Jak skutecznie wykorzystać nowoczesne technologie w zewnętrznej kampanii reklamowej
Jak skutecznie wykorzystać nowoczesne technologie w zewnętrznej kampanii reklamowej
Odkryj, jak efektywnie wykorzystać najnowsze technologie w kampaniach marketingowych. Poznaj strategie, które pomogą Ci zrozumieć i wykorzystać potencjał cyfrowych narzędzi.
Jak spersonalizowane oświetlenie LED może podnieść wartość Twojego biznesu?
Dowiedz się, jak unikalne rozwiązania oświetleniowe, takie jak systemy LED, mogą zwiększyć atrakcyjność i wartość Twojego biznesu.
Ostatnie wpisy