Mogłoby się wydawać, że w dobie digital marketingu i załatwiania większości spraw w formie zdalnej, długopisy reklamowe powinny odejść w zapomnienie. Ich wybór ma jednak nadal znaczenie, a inwestowanie w nie może przynieść wiele korzyści.
Myśląc o firmowych gadżetach, długopis z nadrukowanym logo jest zapewne pierwszym, co wpada nam do głowy. W istocie, są one jednym z najpopularniejszych produktów promocyjnych używanych do promowania marki. Fakt, że większość przedsiębiorców decyduje się na taki wybór, wydaje się oczywisty; długopis jest gadżetem w stu procentach funkcjonalnym.
Na porządku dziennym potrzebuje go każdy, niezależnie od profesji. Dodatkowo jest to jeden z tych gadżetów, które łatwo się gubią, chowane po kątach lub pożyczane w najróżniejszych sytuacjach – dlatego zawsze warto mieć pod ręką zapasowy egzemplarz.
Wbrew pozorom, długopis to o wiele więcej niż tylko zwykły przedmiot. Większość materiałów reklamowych ma na celu wyłącznie budowanie świadomości marki i przesłanie pewnego konkretnego komunikatu do grupy docelowej. Długopis jest jednocześnie bardzo praktyczną rzeczą, a zatem – jak przekonują specjaliści od marketingu – odgrywa istotną rolę w procesie przedsprzedażowym. Darmowy i pożyteczny gadżet firmowy, przyczyniający się choć w najmniejszym stopniu do usprawnienia codziennych sprawunków, jest prezentem trafionym i użytecznym.
Mając ograniczony budżet na materiały promocyjne, nie ma lepszego rozwiązania niż spersonalizowane długopisy. Ich cena jest znikoma, zwłaszcza jeśli decydujemy się na hurtowy zakup. Warto jednak zaznaczyć, że zamówienia na reklamowe długopisy nie należy nigdy realizować po najmniejszych kosztach.
Oferty najtańszych modeli znajdziemy niemal za bezcen, jednak nie możemy oczekiwać jednocześnie, że spotkają się one z pozytywnym odbiorem naszych klientów. Wybierając model bardziej elegancki i wykonany z trwalszych materiałów, możemy zapewnić swojej firmie tanią reklamę na kilka tygodni.
Producenci gadżetów reklamowych oferują dziesiątki możliwości, jeżeli chodzi o długopisy. Często, oprócz klasycznych długopisów z nadrukiem, oferują ciekawsze modele, np. z wbudowaną latarką, dodatkową podstawką czy w zestawie z linijką. Przedsiębiorcy, którzy chcieliby poprzez reklamę zamanifestować swoją solidarność z ruchem pro-eko, mogą także zdecydować się na długopisy wykonane z materiałów z recyklingu lub tworzyw naturalnych.
Czy to możliwe, aby z pomocą długopisu reklamowego budować lojalność i zaufanie klientów? Jak najbardziej! Decydując się na oryginalny, trwały i funkcjonalny model produktu, mamy możliwość wybicia się ponad konkurencję, oferującą często najtańsze gadżety niskiej jakości.
Dając naszym klientom materiały promocyjne wysokiej jakości, dajemy im jednocześnie sygnał, że jesteśmy firmą dbającą o detale, dla której wykonanie i trwałość mają kluczowe znaczenie.
Jak wspominaliśmy na początku, długopis to gadżet funkcjonalny, potrzebny w setkach codziennych sytuacji. Wybierając odpowiedni model i umieszczając na nim widoczne logo firmy, przez większość czasu będziemy zatem oddziaływać na zmysły naszych potencjalnych klientów. Dobry długopis może służyć użytkownikom nawet kilka miesięcy, co oznacza również kilkumiesięczne oswajanie go z naszą marką.
W przypadku kampanii brandingowych lub marketingowych długopis promocyjny z pewnością pomoże każdemu przedsiębiorcy szybciej dostać się bezpośrednio do odbiorców i służyć mu pomocą w codziennym realizowaniu zawodowych zadań. Długopisy są uniwersalne i działają jako doskonałe reklamy dla wszystkich branż. To wszystko sprawia, że mimo swojego niepozornego wyglądu, długopisy są potężnym orężem reklamowym.