Jak pokazać partnerom biznesowym, że Ci na nich zależy? Oprócz fantastycznego produktu i doskonałej obsługi zapewnianej przez Twoją firmę – odpowiedzią są prezenty!
Prezentami możemy się obdarowywać nie tylko w okresie świątecznym. To świetny sposób, by podziękować klientowi za zaufanie bądź pracownikowi za dobrze wykonaną pracę. Pamięć o naszych biznesowych partnerach poza oczywistymi „prezentowymi okresami” podkreśla, że dbamy o nich nie tylko raz do roku.
Najlepiej, jeśli będą to vouchery na zakup usługi w Twojej firmie. Dlaczego? Klienci będą mogli zapoznać się z ofertą, której nie znali, może nawet podarują vouchery najbliższym, dzięki czemu powiększy się potencjalne grono Twoich partnerów biznesowych. Firma zwiększy widoczność, a jeśli odbiorca będzie zadowolony, istnieje większe prawdopodobieństwo, że wróci po więcej zakupów właśnie do Ciebie.
Vouchery, nawet na usługi innych firm niż Twoja, są bezpiecznym podarunkiem, z minimalnym ryzykiem niezadowolenia, ponieważ pozwalają na wybór konkretnych usług czy produktów, którymi obdarowani są zainteresowani. Zatem, jeśli nie mamy pewności, co wybrać, voucher to świetny pomysł.
Klasyk nad klasykami. Odkąd papież Grzegorz XIII wprowadził kalendarz gregoriański, wydaje się, że każdy człowiek żyjący wedle jego systemu, musi go zawsze mieć pod ręką. Możemy je spersonalizować, dodać logo lub zdjęcia z produktami naszej firmy. Mimo, że kalendarz wszyscy mają w telefonie, to każdy zgodzi się, że przyjemność z wypełniania go własnoręcznym pismem jest czasem dużo większa, niż wstukiwanie dat spotkań w Kalendarz Google.
Obecnie używamy naszych smartfonów do wszystkiego: dzwonienie, wysyłanie wiadomości, e-maile, Internet, rozrywka, nawigacja, i tak w nieskończoność. Kiedy podarujesz komuś przenośną ładowarkę, możesz być pewien, że będzie często używanym upominkiem, który nie wyląduje w kącie.
Bardzo ciężko znaleźć człowieka, który nie doceni smaku dobrej kawy bądź herbaty. Jeśli chcesz nadać takiemu prezentowi lokalny smak, stwórz własną kompozycję ziaren lub skorzystaj z mieszanek herbat z najlepszej herbaciarni w mieście.
Podaruj naukę! Zamiast przekąsek lub bibelotów, zapewnij swojemu klientowi doznanie, które zapamięta na dłużej. Rozważ kartę podarunkową do sali lekcyjnej online, w której będzie mógł spędzić kilka godzin na doskonaleniu umiejętności gotowania, fotografowania lub tworzenia oprogramowania.
Ten prezent doceni każda osoba, która posiadła umiejętność pisania. Ładny zeszyt, oprawiony w skórę lub eko skórę, wykonany w kolorach firmy lub z subtelnym logo wydrukowanym na przedniej okładce, na pewno przyniesie wiele radości.
Wszyscy wiemy, że powinniśmy być nawodnieni. Często jednak jesteśmy zbyt zajęci, aby pamiętać o piciu lub odruchowo sięgamy po słodkie napoje gazowane. Butelka z filtrem, najlepiej ze ze specjalną komorą, pozwalającą wycisnąć świeże owoce do wody, będzie świetnym rozwiązaniem.
Jest to ciekawy sposób na delektowanie się pysznymi smakami, bez dodawania cukru. To wspaniały prezent firmowy na poprawę samopoczucia i zdrowia.
Wręczanie prezentów klientom i pracownikom to szybki sposób na potwierdzenie ważnych relacji. Każdy docenia przemyślany gest, taki jak mały prezent lub list z podziękowaniami.
Istnieje wiele możliwości, aby Twój upominek nie szkodził środowisku: począwszy od kubków wielokrotnego użytku, kosmetyków w kostce (szampony, odżywki) czy portfeli i notatników z tworzyw z recyklingu. Wszystko może zostać spersonalizowane pod Twoją marką, elegancko zapakowane, a dodatkowo podkreśli Twoją troskę o ekologię, co nie umknie uwadze kontrahentów.
Prezenty, jakie dajesz, świadczą o wartościach Twojej firmy. Dlatego warto rozważyć, aby zamiast skórzanego portfela z logo firmy, obdarować partnera biznesowego drobnym upominkiem z kartką i informacją, że przekazaliśmy w jego imieniu datek na rzecz akcji charytatywnej?
Spersonalizowanym i miłym gestem jest też stworzenie niestandardowej kartki z życzeniami. Oprócz wysłania życzeń możesz postarać się, aby w tym roku Twoja firma przekazała planowany budżet na prezenty firmowe – na cele charytatywne.