Wiele firm aromatyzuje swoje pomieszczenia i lokale, by wpływać na pozytywne wrażenia klientów. A gdyby ten zapach zamknąć w eleganckiej formie i pozwolić, by klienci zabrali go ze sobą?
Nadal niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że zapach ma niebagatelne znaczenie w strategiach marketingowych i może być niezwykle skutecznym narzędziem w kształtowaniu określonych zachowań i wrażeń konsumenckich. Klienci chętniej przebywają w miejscach, w których wyczuwalny jest przyjemny aromat. Co więcej, miłe dla nosa zapachy kojarzą się z luksusem, elegancją i wyższą jakością oferowanych produktów czy usług.
Reklamy towarzyszą nam dosłownie na każdym kroku i wielu z nich już prawie nie zauważamy. Jednak kiedy widzimy coś oryginalnego, coś, co może nas zaskoczyć lub sprawić nam przyjemność, natychmiast zwracamy na to uwagę. Mydło z logo jest więc jednym z takich nośników reklamowych, które przyciągają wzrok i wywołują pozytywne emocje. Szczególnie sprawdzi się jako gadżet reklamowy czy podarunek dla klientów w takich miejscach jak:
Oprócz tego mydełka będą dobrym gadżetem w ramach akcji promocyjnych, targów branżowych czy jako część welcome packów dla pracowników i koszy podarunkowych dla partnerów biznesowych.
Niewątpliwą zaletą mydeł reklamowych jest fakt, że są to najczęściej produkty robione ręcznie z naturalnych składników. W ich składzie znajdziemy: bazę mydlaną (glicerynę, glikol propylenowy, wazelinę, sorbitol), olej kokosowy, naturalne ekstrakty roślinne, olejki eteryczne, aromaty i barwniki spożywcze.
Firmy przygotowujące mydła na zamówienie poddają swoje produkty odpowiednim testom dermatologicznym i oferują odpowiednie certyfikaty. Do produkcji wykorzystują najlepsze surowce, naturalne oleje i dodatki.
Zamawiając mydło, możesz wybrać nie tylko kolor i kształt, ale też aromat, który będzie kojarzył się z Twoją firmą. Dostępnych jest także kilka różnych technologii wykonania samego logo lub wzoru na mydle:
Niestandardowe wzory są przygotowywane na życzenie klienta, ale zwykle wymagają przygotowania indywidualnej formy.
Ekskluzywne, ręcznie robione mydło jest niedrogie, ale wygląda bardzo reprezentacyjnie i nowocześnie. Zużywa się powoli i pielęgnuje skórę, dlatego jest praktycznym, pięknym i ekonomicznym podarunkiem. Miękka pianka, przyjemny bukiet zapachów, wyraźne logo, które pięknie prezentuje się na mydlanej powierzchni – to coś, co pozytywnie wpłynie na opinie konsumentów.
Brandingowe mydło to nowy kierunek w dziedzinie prezentów korporacyjnych. Jeszcze kilka lat temu nikt nawet nie myślał o mydle jako nośniku reklamowym. Obecnie jest to jeden z najbardziej oryginalnych sposobów na dotarcie do klientów. Przy tym jest dość uniwersalny – mnogość form, kolorów i aromatów sprawia, że mydła można przygotować dla dowolnej grupy docelowej, od dzieci po osoby starsze. Pachnąca kostka ręcznie robionego mydła z pewnością przyciągnie uwagę każdego, w wyniku czego trafi do łazienki potencjalnego klienta.
Zdjęcie główne: Sincerely Media/unsplash.com