Księgarnia to idealne miejsce dla bibliofilów. Tutaj mogą odnaleźć wszystko, czego potrzebują. Ciekawa lektura, spotkanie z ulubionym pisarzem czy nawet zwykła rozmowa ze sprzedawcą wywołują pozytywne emocje. Dzięki temu miłośnicy książek mogą zapomnieć o codziennych problemach i odkryć nową jakość życia. Czy budując tak bliską relację, właściciel powinien zadbać o gadżety z logo dla księgarni? Sprawdźmy.
Każdy biznes, niezależnie od branży, powinien dbać o klienta i promować swoją markę. Jeśli wydaje Ci się, że Twoja firma dobrze prosperuje, zawsze może się okazać, że stać Cię na więcej. Czasem wystarczy wdrożyć kilka niepozornych rozwiązań, które pomogą Ci odnieść sukces, o jakim nawet nie śniłeś.
Jeśli prowadzisz tradycyjną księgarnię, pewnie udało Ci się pozyskać stałych klientów, którzy od lat odwiedzają Twój sklep z wielkim sentymentem. Przychodzą tutaj nie tylko dlatego, że w Twojej ofercie znajduje się pożądany tytuł – uwielbiają również intelektualne rozmowy i doceniają indywidualne podejście. I w tym tkwi sedno sprzedaży. Nie wygrywasz na rynku wyłącznie dzięki asortymentowi. To doznania, których dostarczasz konsumentom, budują Twoją pozycję. Nic nie stoi na przeszkodzie, by pójść o krok dalej.
Darmowe gadżety z logo Twojej księgarni (dodawane np. do zakupów powyżej określonej kwoty) pomogą Ci przyciągnąć uwagę większej liczby osób i zwiększyć obroty firmy. Co więcej, Twoja marka błyskawicznie zakorzeni się w ich podświadomości. Niezależnie od tego, czy prowadzisz tylko niewielki sklep z książkami, czy otworzyłeś właśnie e-księgarnię, musisz się reklamować. Nie musisz jednak tego robić w nachalny sposób.
Zastanów się, jakie przedmioty z Twoim znakiem firmowym mogłyby umilić miłośnikom książek czas. Mogą to być rzeczy, które sprawią im radość lub ułatwią życie. Zanotuj je i zastanów się, co mógłbyś ofiarować swoim klientom. Oto nasze propozycje:
Możliwości jest naprawdę wiele. Wszystko zależy od Twojej kreatywności i sumy, którą chcesz przeznaczyć na promocję Twojego biznesu. Uwierz mi, nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Niedrogi podarunek, najlepiej spersonalizowany, pomoże Ci nawiązać bliższą relację z klientem.
Możesz na przykład dołączyć papierową zakładkę do paczki z zamówieniem. Jeśli własnoręcznie się na niej podpiszesz i podziękujesz imiennie za zakup, z dużym prawdopodobieństwem zbudujesz internetową społeczność wokół Twojej marki. Zatem do dzieła!
Czytelnicy mogą efektywnie wspierać Twoją kampanię promocyjną. Piękna zakładka wykonana z wysokiej jakości papieru, na której widnieje Twoje logo, to dodatek, który przypadnie do gustu wielu osobom. Wiek nie ma tu żadnego znaczenia. Twój miły gest na pewno zostanie pozytywnie odebrany.
Możesz wybrać również magnetyczną wersję zakładki. Jest ona bardziej wytrzymała i trudniej ją zgubić. Magnetyczna zakładka do książki może stać się ciekawym prezentem, który spodoba się młodzieży i innym osobom, które lubią nietypowe przedmioty. A może część z nich pochwali się upominkiem w mediach społecznościowych? W ten sposób zyskasz bezpłatną formę promocji o dużym zasięgu.
Akcesoria z logo księgarni mogą poszerzyć Twój asortyment. Kolorowe kubki, ciepłe bluzy czy torby na zakupy to przedmioty, które warto zaproponować swoim klientom. Przepiękne dodatki mogą posłużyć jako upominek dla bliskiej osoby na specjalną okazję. Atrakcyjna torba to funkcjonalny drobiazg, który można zabrać do sklepu. Chętnie skorzystają z niej osoby, które dbają o środowisko naturalne.
Kubek ze znakiem firmowym pozwoli się odprężyć po ciężkim dniu i umili wieczorną lekturę. Aromatyczna kawa lub herbata stanowi świetny duet z dobrą książką. Czegóż chcieć więcej?
Przedmioty eksponujące logo Twojej księgarni to ciekawy sposób na skuteczną promocję biznesu. Użyteczne dodatki i modne ubrania zwracają na siebie uwagę w przestrzeni publicznej. Częsty kontakt z marką, choć nie do końca świadomy, zwiększa jej rozpoznawalność. Twój wizerunek będzie zatem wywoływał pozytywne skojarzenia.
Niebanalny design zachwyca. Gustowne dodatki mogą stać się źródłem pożądania. Być może przyjaciółka Twojej klientki też zamarzy o takiej bluzie? Wystaw ją w internetowej księgarni. W ten sposób będzie mogła kupić podobne ubranie. Dzięki temu zyskasz kolejnego zadowolonego klienta i na dodatek zarobisz. Powodzenia w podbijaniu księgarskiego rynku!