Artykuł sponsorowany
Dobre relacje z kontrahentami są bardzo istotne dla powodzenia biznesu. Różnego rodzaju prezenty oraz upominki pomagają utrzymać te relacje. Warto jednak pamiętać, że podarunki dla klientów biznesowych nieco różnią się od tych wręczanych pracownikom lub klientom indywidualnym. Co więc wręczyć swoim kontrahentom? Przedstawiamy kilka naszych propozycji!
Okazji na wręczenie prezentów dla kontrahentów jest wiele – święta, targi branżowe, firmowe rocznice… Jednak co podarować klientom biznesowym? Co wybrać, aby prezent był zarówno elegancki, jak i uniwersalny?
Absolutną klasyką, jeśli chodzi o prezenty dla kontrahentów i nie tylko są oczywiście kosze podarunkowe. Jest to propozycja uniwersalna oraz ponadczasowa, stąd też możesz mieć pewność, że przypadnie on do gustu osobie, którą chcesz obdarować. Ogromną zaletą takiego kosza prezentowanego jest również fakt, że możesz umieścić w nim wszystko, co zechcesz.
Najbardziej popularne są bez wątpienia kosze z herbatami oraz kawami. W przypadku prezentu dla kontrahentów warto postawić na napary z najwyższej półki. Inną propozycją będą oczywiście słodycze oraz alkohol. Taki kosz możesz skompletować samodzielnie lub zdecydować się na kupno gotowego kosza. Piękne i eleganckie kosze z podziękowaniami dla kontrahentów znajdziesz na stronie https://www.nobilia.pl/pl/19-prezenty-na-podziekowanie.
Równie elegancki prezentem z nutą luksusu są też artykuły piśmiennicze. Taki podarunek w postaci długopisu lub pióra do pisania podkreśli status odbiorcy i zaznaczy bliskie kontakty między firmami, jednak nie przekroczy żadnych granic i nie wprawi żadnej ze stron w zakłopotanie. Warto jednak postawić na znaną i poważaną markę. Dobrym pomysłem jest także grawer, który sprawi, że taki podarunek będzie nieco bardziej personalny. Jest to genialna propozycja zwłaszcza dla ważnych klientów biznesowych oraz firm z ceremonialną kulturą negocjacyjną.
Jeśli szukasz prezentu z okazji Świąt Bożego Narodzenia lub Nowego Roku, to dobrym pomysłem będą także kalendarze. Postaw na te pięknie oprawione, na przykład w naturalną skórę. Taki prezent jest ponadczasowy, uniwersalny, a co więcej – nie tylko przyda się każdemu, ale będzie również bardzo eleganckim ukłonem w stronę Twojego klienta biznesowego.
Fot.: Amy Shamblen/unsplash.com