Czego szukasz?

ekologiczne

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Ekologiczne gadżety dla firm. Dla tych, którzy chcą pokazać troskę o planetę

Zielona strona mocy jest bliżej niż myślisz. Jeśli chcesz zadbać o środowisko także w swoich działaniach reklamowych, zacznij od eko gadżetów!

Zielony liść na białym tle
(fot. Sarah Dorweiler, źródło: unsplash.com)

Ekologiczne upominki reklamowe dla firm to idea łącząca modne podejście i użyteczne produkty, które nie szkodzą środowisku. Zielone gadżety to szalenie pozytywny impuls dla biznesu!

Wizytówki biznesu z pozytywnym przekazem

Koncepcja stania się organizacją bardziej przyjazną środowisku nie jest już czymś, co biznes może ignorować. Klienci tego żądają, rządy wymuszają, a korzyści wykładniczo przewyższają koszta. Eko-polityka firmy wiąże się ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju i zarządzania środowiskowego. Posiadanie formalnej polityki ekologicznej pokazuje zarówno pracownikom, jak i klientom, że kwestie środowiska naturalnego są ważnym czynnikiem branym pod uwagę podczas budowania strategii biznesowej

(fot. Toa Heftiba, źródło: unsplash.com)

Wprowadzanie rozwiązań przyjaznych naturze może przybierać oczywiście różne formy, dużo zależy przecież od samej specyfiki naszego biznesu. Dla jednych wkład w ograniczanie pozostawianego po sobie śladu ekologicznego będzie wiązał się z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań w procesie produkcji, inni mogą wspierać organizacje pozarządowe zajmujące się ochroną planety.

Nie wszyscy jednak mają możliwość wprowadzania dużych, strukturalnych zmian. Chcąc zasygnalizować swoją solidarność z tym ogólnoświatowym „zielonym ruchem”, czasem wystarczy nawet drobna zmiana, jak choćby zwiększona wrażliwość na wybór materiałów, z których wykonywane są zamawiane przez nas gadżety reklamowe.

Idzie nowe!

Do gadżetów reklamowych nie bez przyczyny przylgnęła łatka tandety i tzw. chińszczyzny. Niemal automatycznie kojarzą się one w pierwszej kolejności z plastikowymi długopisami marnej jakości, często pakowanymi każdy w oddzielny foliowy woreczek.

(fot. Volodymyr Hryshchenko, źródło: unsplash.com)

Można jednak zakładać, że nie wszyscy przedsiębiorcy chcieli inwestować koniecznie w najtańsze materiały promocyjne. Problemem było to, że przez długi czas trudno było znaleźć na rynku produkty lepszej jakości, które nie byłyby jednocześnie tymi z najwyższej cenowej półki. Dodatkowo świadomość wpływu, jaki masowa produkcja śmieci wywiera na ekosystemy oraz wiedza dotycząca narastającej w szybkim tempie degradacji środowiska, jeszcze parę lat temu była nieco uboższa.

Gadżety przyjazne środowisku

Na szczęście obecnie, dzięki popularyzacji ruchów proekologicznych oraz silnym naciskom społecznym i zwiększonej wrażliwości w tym temacie, rośnie ilość firm oferujących gadżety reklamowe przyjazne środowisku. Główne założenie się nie zmienia: nadal chodzi o drobne produkty, służące jako wizytówka naszego biznesu, z tym że wykonywane są z materiałów odnawialnych, niezagrażających planecie lub z materiałów z recyklingu. Na wszystkich upominkach promocyjnych można nadrukować logo firmy, hasło lub spersonifikowaną wiadomość.

(źródło: pexels.com)

Wiele producentów takich gadżetów wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom, dla których temat środowiska jest bliski i którzy chcieliby wkroczyć na proekologiczną marketingową ścieżkę. W ich ofercie można znaleźć między innymi długopisy reklamowe eko, notesy biodegradowalne, zestawy do rysowania z recyklingu, drewniane eko ołówki czy torby papierowe ze spersonalizowanym nadrukiem.

Tego typu gadżety sprawdzą się nie tylko jako materiały codziennego użytku dla pracowników, z uwagi na swoje porządne wykonanie i trwałość, ale będą również idealnym prezentem podczas wyjazdów i spotkań biznesowych, zwracającym uwagę na etykę firmy. Dodatkowo, produkty wykonane z naturalnych materiałów zdecydowanie lepiej prezentują się jeżeli chodzi o estetykę, zwłaszcza gdy widnieje na nich wygrawerowany logotyp przedsiębiorstwa.

(fot. EcoPanda, źródło: unsplash.com)

Korzyści płynących z zaangażowania w kwestie ekologiczne jest wiele: począwszy od budowania wizerunku świadomej i wrażliwej marki, a skończywszy na oszczędnościach, związanych z inwestowaniem w trwalsze produkty. Badania rynku pokazują, że prowadzenie etycznej działalności związanej z produktami ma wpływ na szybki wzrost zaufania klientów oraz wzrost atrakcyjności danej marki. Warto więc wykazać społeczną solidarność, a dodatkowo wykorzystać ten trend i przekuć go na swoją korzyść.

Naciśnij, by skomentować.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Te wpisy mogą Ci się spodobać

Gadżety reklamowe

Szukasz sprawdzonego sposobu na wyróżnienie swojego firmowego samochodu? Ten tekst jest odpowiedni dla Ciebie.

ekologiczne

Kubek termiczny na miarę potrzeb. Jak wybrać, żeby nie żałować?

elektroniczne

Szukasz niebanalnego smartwatcha na prezent? Sprawdź, na jakie funkcje musisz zwrócić szczególną uwagę!

elektroniczne

Technologia w służbie człowieka. Jak zwiększyć funkcjonalność smartfona?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
© 2021 Gadges.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone