W co zapakować firmowe prezenty?

W co zapakować firmowe prezenty?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Zbliżają się Święta, a co za tym idzie, czas dawania prezentów. Obdarowywanie się upominkami to zwyczaj, który często praktykuje się także w relacjach biznesowych. Wiele firm dołącza w tym okresie niewielkie prezenty marketingowe do zakupów swoich klientów. Co może być takim upominkiem oraz jak ciekawie i stosownie zapakować firmowy prezent?   

Dodatek do zakupów  

Niewielkie upominki w ramach świątecznego gratisu do zakupów zazwyczaj są pakowane w plastikowe woreczki strunowe lub zaklejane. Jest to często najtańsza opcja, ale jest bardzo nieprzyjazna dla środowiska, a do tego nieelegancka. Taki gadżet wygląda wtedy o wiele mniej poważnie i jak dodany od niechcenia. Dużo lepszą opcją będą woreczki tiulowe, które hurtowo można kupić za grosze, a od razu dodają klasy, a prezent wygląda na bardziej przemyślany. Dodatkowo taki woreczek może być później wielokrotnie wykorzystany do przechowywania rzeczy, zapakowania kolejnego prezentu czy zrobienia zawieszki do szafki DIY. Takie opakowanie będzie lepszą oprawą dla upominku, dzięki czemu obdarowani klienci poczują się bardziej docenieni.  

Pudełka prezentowe  

Jeśli chcesz wysyłać do swoich partnerów biznesowych pudełka prezentowe, warto zrobić to w przemyślany i elegancki sposób. Taki upominek ma przede wszystkim pokazać im, że Wasza współpraca jest dla Ciebie ważna i zależy Ci na dobrych relacjach. Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku będą pudełka na magnes. To doskonały sposób na zapakowanie prezentu lub skomponowanego zestawu upominkowego. Sztywna tektura, magnetyczne zamknięcie oraz logo na wieczku pudełka sprawiają, że opakowanie będzie stylowe i eleganckie, a to świadczy między innymi o wizerunku firmy. W takim pudełku możesz umieścić kilka drobnych gadżetów firmowych i słodycze lub jakiś jeden większy prezent i kartkę z życzeniami lub podziękowaniem.  

Kosze z upominkami   

Bardzo chętnie wybieranym prezentem firmowym są także kosze upominkowe. Wypełnia się je zazwyczaj słodkościami lub owocami. Jest to całkiem elegancki i oryginalny prezent, dlatego warto rozważyć go, wybierając prezenty dla kontrahentów. Do takiego kosza również można oczywiście dodać firmowe gadżety, na przykład pendrive, kubek, akcesoria biurowe lub czekoladki z logo firmy. Jeśli wysyłasz upominek kurierem lub pocztą prezentową, w ten sposób jasno dasz obdarowywanym osobom znać, od kogo otrzymują prezent. Jako prezent gwiazdkowy doskonale sprawdzą się nie tylko słodycze czy owoce, lecz także kosze z herbatą, akcesoriami do przygotowania gorącej czekolady lub z ciepłymi skarpetami i miękkim kocem.   

Dawanie prezentów jest często bardzo satysfakcjonujące, ponieważ w ten sposób można sprawić drugiej osobie przyjemność. W relacjach biznesowych upominki z okazji Świąt czy jakiegoś ważnego wydarzenia pozwalają ocieplić wizerunek firmy i pokazać, że myślisz o swoich kontrahentach oraz klientach nie tylko wtedy, gdy trzeba przedłużyć umowę współpracy.  

Zdjęcie główne: pexels.com/Any Lane

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak skutecznie wykorzystać reklamę na autostradach do promowania swojej działalności?
Jak skutecznie wykorzystać reklamę na autostradach do promowania swojej działalności?
Zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki efektywnym strategiom reklamy na autostradach. Dowiedz się, jak wykorzystać je do zwiększenia widoczności Twojej firmy.
Jak wybrać dobry upominek biznesowy?
Jak wybrać dobry upominek biznesowy?
Prowadzisz firmę? Zastanawiasz się, jak wybrać idealny podarunek biznesowy? Sprawdź, na co warto zwrócić szczególną uwagę!
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe to popularne narzędzie marketingowe, które pomaga firmom promować swoją markę, zwiększać świadomość o produkcie i budować lojalność klientów. Często są to praktyczne przedmioty codziennego użytku, które są ozdobione logo lub informacjami o firmie. Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Ostatnie wpisy