Czego szukasz?

Gadżety reklamowe

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Kubek z nadrukiem. Proste rozwiązanie, które wciąż działa!

Kubek jako upominek firmowy? Zdecydowanie tak! Sprawdź dlaczego.

Kubek na biurku
(fot. Luke Porter / unsplash.com)

Ponieważ klienci nie lubią nachalnych reklam, firmy starają się szukać marketingowych rozwiązań, które staną się naturalną częścią życia konsumentów, a przy tym będą dla nich użyteczne – jak kubek.

Jeśli podarujesz swoim klientom produkty promocyjne, takie jak kubki z Twoim logo, dasz im coś, z czego mogą korzystać przez wiele lat. W dodatku taka forma reklamy nie narzuca się klientowi, ale cały czas jest obecna w jego otoczeniu. Za każdym razem, gdy korzysta z kubka, czy to w domu, czy to w pracy, przypomina sobie o Twojej marce. Co więcej, kubek może też przyciągnąć uwagę innych osób, które go zauważą.

Produkt uniwersalny

Kubki z nadrukiem można nazwać najbardziej standardową i uniwersalną opcją reklamową. Takie pamiątki nie mają żadnych ograniczeń wiekowych ani statusowych odbiorcy. Możesz je podarować wyróżniającym się pracownikom, partnerom biznesowym, gościom na wydarzeniu biznesowym. Każdy z nas codziennie pije herbatę lub kawę, dlatego ładny kubek nigdy nie pozostanie bez uwagi właściciela.

(fot. Luke Porter / unsplash.com)

Kubki są naprawdę jednym z najbardziej przydatnych akcesoriów w każdym domu i biurze. Dlatego jako nośnik reklamowy odnoszą sukcesy zarówno u najmniejszych, jak i największych firm. Markowe naczynia są często używane przez pracowników tej samej organizacji: ma to pozytywny wpływ na wizerunek firmy i zwraca uwagę klientów na logo i nazwę na produktach.

W czym tkwi sekret reklamowego kubka?

Wiele młodych firm nie docenia mocy niepozornego kubka. Silą się na oryginalność, wymyślając nietypowe, ale często też bezużyteczne upominki dla klientów. Tymczasem kubek reklamowy ma same zalety i ani jednej wady.

(fot. Garrhet Sampson / unsplash.com)

Przystępny koszt. Reklama na kubkach to skuteczny i tani sposób promocji, szczególnie w porównaniu z reklamami prasowymi czy telewizyjnymi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zamówić większą partię – nie mają daty ważności, a zakup hurtowy jeszcze bardziej obniży cenę.

Użyteczność. Kubek to gadżet promocyjny, który nie wyląduje szybko w koszu na śmieci i nie będzie kurzył się na półce. Przeciętny człowiek, który pije herbatę trzy razy dziennie, widzi taką reklamę co najmniej 700 razy w roku. A ponieważ picie herbaty jest często czynnością towarzyską, promocja trafia również do ludzi z otoczenia właściciela kubka.

Długotrwałość. W najlepszym wypadku kubek będzie reklamował Twoją firmę przez co najmniej dekadę, w ciągu której będzie podtrzymywał Twoją więź z klientem. Nadruki na kubkach są wytrzymałe, a same kubki się nie psują i nie tracą ważności. Taki gadżet będzie służyć klientowi, dopóki się nie potłucze.

Dyskrecja reklamy. Zdarza się, że reklama powoduje negatywne reakcje odbiorców, zwłaszcza gdy jest zbyt nachalna i drażniąca. W przypadku kubka Twoja firma będzie kojarzona tylko z najprzyjemniejszymi chwilami i w naturalny sposób pozostanie w zasięgu Twojego klienta, zapisując się w jego świadomości.

Do wyboru do koloru

Kubki reklamowe dają wiele możliwości personalizacji projektu. Możesz wybrać nie tylko kolor kubka i nadruk, ale także pojemność, kształt i materiał.

(fot. John Matychuk / unsplash.com)

Kiedyś kubki z aplikacją były wykonane głównie ze szkła i plastiku. W przeważającej części było to podyktowane względami praktyczności i opłacalności kampanii reklamowej. Później zaczęły się pojawiać nieco droższe produkty przeznaczone dla cenniejszych klientów lub menedżerów wyższego szczebla. Obecnie różnorodność dostępnych materiałów osiągnęła punkt kulminacyjny: szkło, plastik, metal, a nawet porcelana.

Jak wykorzystać kubek w promocji?

W tej kwestii również masz szerokie pole do popisu. Uniwersalność kubka sprawia, że możesz go podarować każdemu i przy każdej okazji: na konferencjach, na wydarzeniach firmowych, na spotkaniach biznesowych, na targach branżowych i wydarzeniach kulturalnych, które współorganizuje Twoja firma. Kubek może być też częścią większego zestawu, np. welcome packów dla gości lub świątecznych zestawów prezentowych.

Kubki z logo nie są nowością. Pozornie mogą wydawać się nudnym i nietrafionym pomysłem, jednak swoją użytecznością, przystępnością i uniwersalnością górują nad każdym nawet najbardziej oryginalnym pomysłem. Pomagają budować pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientem, ale sprawdzą się także w tworzeniu więzi z partnerami biznesowymi oraz pracownikami.

Naciśnij, by skomentować.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Te wpisy mogą Ci się spodobać

ekologiczne

Kubek termiczny na miarę potrzeb. Jak wybrać, żeby nie żałować?

elektroniczne

Szukasz niebanalnego smartwatcha na prezent? Sprawdź, na jakie funkcje musisz zwrócić szczególną uwagę!

elektroniczne

Technologia w służbie człowieka. Jak zwiększyć funkcjonalność smartfona?

Nowości

Zaskocz bliską osobę spersonalizowanym prezentem. Pomysł idealny dla miłośników wina!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
© 2021 Gadges.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone